feliciasofieapell

Alla inlägg under mars 2011

Av felicia Apell - 20 mars 2011 19:37

Hejsan på er alla. Varför har jag inte bloggat idag? jo för jag har typ hälsat på halva släkten och haft jätte roligt. Imorgon ska vi sitta publik på postkodmiljonärer hela dagen blir väl kul antar jag....hahha jag missar att gå till skolsysterrn hihihih(nöjd). Hade nyss ansiktsmas och så råkade jag ha solbrillorna i håret sen fastnade dom hahahah var tvyngen att ta kort på de.

lika tokig som vanligt!

puss   

Av felicia Apell - 20 mars 2011 17:29

Hej jag har nyss kommit hem och ska in i en dusch ha de gött   

Av felicia Apell - 19 mars 2011 12:59

1. Vad heter du? Felicia
2. Vad kallas du? Felicia, Fillen, fellan, fisken
3. Vad vill du bli kallad? Ovanstående
4. Födelsedatum? 21 Januari
5. Stjärntecken? vattuman
6. Lunar? Nej
7. Msn? yes
8. Helgon? Nää jag lever

9. Vart bor du? Hos pappa hahah
10. Vad har du för mobil? Just nu en nokia N95
11. Har du en egen dator? Aa skoldatan och en laptop
12. Har du något husdjur? Dammråttor Hans och Greta
13. Vad ska du göra i sommar? Leva livet 

14. Favoritfärg? De flesta fast inte orange så mycket
15. Turnummer? 7
16. Vad älskar du mest? Människor som ställer upp och finns för en

17. Intressen? Dans och shoppa  
18. Favoritband/artist? Brittan såklart en av dom

19. Favoritlåt med ditt favoritband? Finns många!

20. Namnsdag? 14 januari
21. Vad skulle du vilja heta? Hhm typ varför inte pippi

22. Vad heter du på din msn just nu? – Felicia
23. Hur många online? Är inte inne

24. Vem är den 15e online? Vet inte

25. Vem har du blockat? Ett gäng jobbiga killar
26. Hur många olika grupper har du? har på online/offline status
27. Har du några olästa mejl på hotmail? Hahah typ 400 
28. Har du några nya kommentarer på bdb? Ööö ar inte varit inne på år
29. Isåfall hur många? Ingen aning kommer inte ihåg lösen
30. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? Muskler brun vackra ögon
31. Beskriv ditt hår? Mörkt långt och slitet
32. Har du några piercingar/tatueringar? Hål i naveln och 3 i örat  
33. Vart skulle du bo om du fick välja? En fet lägenhet 20 min från stan
34. Bor du i lägenhet eller villa? Villa men vet inte om jag vågar

35. Vilken färg är snyggast på kläder? Vet inte beror till vad
36. Vad har du på dig? Mjukisbyxor och svart linne
37. Har du något i håret just nu? Nej
38. Vad har du gjort idag? Duschat ätit chips och varit inne på datan
39. Vad ska du göra imorron? De får vi se då

40. Hur mår du just nu? Bra antar jag haha
41. Hur brukar du annars må? Gött
42. Är du sjuk? Bara förkyld
43. Har du ont nånstans? Huvet

44. Har du gått till tandläkaren detta året? 2 gånger
45. Vad heter din mamma? Jessica
46. Har du några syskon? Aa 5 underbara bröder  
47. Vilket är ditt favoritdjur? Hum gillar väl hundar men inte att städa efter dom
48. Äter du ofta godis? HAHAH jaa
49. Vilket är ditt favoritgodis?  Humm nappar och choklad

50. Vad är det finaste som finns? En stor skön säng
51. Vilken är din favoritdryck? Cola

52. Vilket är ditt favorit tv-program? Big brother

53. Vilken är din favoritveckodag? Lördag
54. Vem är din förebild? Kissie ahahha nee men jag behöver ingen förbild jag är bara mig själv!

55. Vad är bäst med dig? Att jag nästan alltid är glad  
56. Hatar du någon just nu? hata är ett starkt ord men de finns la nån/några jag inte gillar
57. Saknar du någon just nu? Jaa
58. Har du kysst en apa? Nesh
59. Vilket husdjur skulle du vilja ha? Typ en fisk  
60. Är du allergisk mot något? Kvalster, kanske emot mjölk

61. Har du något nytt gb-inlägg på bdb? Ingen aning om vad detta är men nej

62. Hur många bilder har du lagt ut? Veet ej
63. Vad har du valt för bild här ovan? hmm?

64. Vilket band är det sämsta som finns? lyssnar inte på skitmusik

65. Är du kär? Nej
66. Isåfall i vem? Ingen
67. Vad är din civilstatus? singel
8. Vad har du för sexuell läggning? hetero
69. Är du medlem på någon annan sida än bdb? Jaa  
70. Isåfall vilken/vilka? bloggplatsen, FB, msn osv
71. Vilket är det fulaste tjejnamnet? Typ gertrud eller hur de stavas  
72. Vilket är det fulaste killnamnet? Hmm typ nått dubbelnamn
73. Har du varit hos frisören det här året? nää
74. Använder du nagellack? Jaa
75. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? Gardiner och persienner
76. Har du eget rum? Ja
77. Har du en dubbelsäng? Ne men vill ha
78. Har du en egen platt tv? Ne men 2 LCD
79. När flyttade du senast? I femman, typ 5 år sen

80. Vilken stil har du? Min egen stil
81. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med: hmm en riktig snygg modell hade inte varit helt fel
83. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Nej aldrig
84. Har du hoppat studsmatta det här året? Ne tror inte de

85. Vilken är den godaste frukten? Vattenmelon
86.  Äter du grönsaker varje dag? Em ne typ inte, kanske ska börja me de
87. Dricker du så mycket vatten som man ska? Tror inte de
88. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? Tydligen underviktig
89. Hur lång är du? 156 cm
90. Är du nöjd med dig själv? självklart
91. Vad är du bra på? Har blivit bra på att tvätta känner jag och att passa barn

92. Har du en egen hemsida? Min blogg såklart
93. Är du medlem på den engelska bilddagboken? Ett jävla snack om bilddagboken
94. Hur gammal önskar du att du var? 18
95. Vad är klockan? 12:57
96. Är det jobbigt att svara på frågor? nej
97. Hur ser din dataskärm ut? Hahha jaa du en laptop e de så
98. Har du städat idag? Nej vad tror du om mig
99. Har du varit ute idag? No kanske borde de
100. Vem ringde du senast? Vet inte står inte i listan men kan tro att de e
purjo.

Av felicia Apell - 19 mars 2011 12:17

Hahaha nej de va bara ett skämt, jag är inte gravid min mage såg bara lite rund och go efter alla mat som jag hade ätit      

Av felicia Apell - 19 mars 2011 11:52

Asså det här låter ju lång men det är bara 17 månader kvar tills jag ska till usa, omg!

Man får ju önska delstat, lätt att jag ska göra det om jag så måste betala det själv!

man önska från tre stater och för mig tror jag det blir 

1 califonia, lätt att jag vill dit rena drömmen.

2 Florida, guud 20-30 grader året om disney land och alla stränder.

3 Texas eller Arizona, varför inte leva livet som cow girl? 


Skulle ni också vilja åka som utbytesstudent till Usa eller varför inte ett annat land och bo hos en värdfamilj och leva ungdomslivet i en anna kultur, gå då in på 

http://www.sts.se/sweden/hs/start/

eller http://www.ef.se/highschool/

  

can`t wait!

Av felicia Apell - 19 mars 2011 11:20

Stackars Elias han är utomlands och har blivit magsjuk inte alls kul ju. Saknar Elias jätte mycket nu vill att han ska komma hem nu! Men han kommer hem imorgon hiihih ska hänga med och hämta honom på landvetter. Hahaha detta var bara en vecka tänk sen när jag ska åka till usa vad jag kommer sakna alla, familjen, släkten och alla vänner men det är ju inte ett helt år utan 10 månader, så alla måste ha skype så man kan snacka. Hur ska jag överleva all friterad mat eftersom jag inte stoppar i mig vad som helst men jag gör ju detta för att prova på nått nytt och lära mig ifrån en annan kultur så det är bara att öppna käften och tugga och svälja, skadar inte att prova kommer säkert hitta massa god mat. Kan man ens dricka deras kranvatten äller är de giftigt hum...de märker vi nog. Vill skaffa mig en system kamera att ta med mig. Får börja spara mna pengar om jag jobbar för men jag vet ju inte om de blir lika mycket jobb nu eftersom mamman till barnen kommer vara hemma med den nyfödde men dom kanske vill hitta på något ändå. Jag och kevin snackaa om att kanske åka som au pair också, fast efter gymnasiet.

   

Eftersom min mobil inte vill fungera så bra fick jag låna denna från andrea cool va?  

   Så här ser det ut i mitt fönster just nu hahah lite allt möjligt   och i sängen ligger det en påse chips haha 

ha de     

Av felicia Apell - 19 mars 2011 10:32

Liggeri min säng och kollar på tv. Igår skulle jag försöka sova med tvn avstängd jag är som ett litet barn som måste ha sin lampa tänd bara att jag måste höra ljudet från tv och se ljuset annars känner jag min otrygg. Iaf så släckte jag lampan och lägger mig i mitten utav sängen ifall nån skulle sticka upp hande fråån sängen. Det känns som om nån är imitt rum, ni vet den energin efter en stund hör jag saker som knarrar och en filt som ligger på min tättkorg ramlar ner jag blir rädd och tänder lampan och ligger och kollar på lampan en stund. En halv minut senare släcks lampa av sig själv. Då blev jag skit rädd. HAHAHA glödlampan tog slut härre gud undrar om jag någonsin kommer kunna sova själv me tvn avstängd.


  

Av felicia Apell - 18 mars 2011 23:47

Måste berätta en sak för er det är bara andrea som vet det men jag tycker ni borde veta det nu!

Jag är gravid 

 

Måste också säga att jag brukar ju vara barnvakt åt en familj jag känner och dom har fått en liten pojk nu som kom i onsdags. Men ska sova nu tar mer om det här imorgon om jag kan sova   

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards