feliciasofieapell

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av felicia Apell - 18 mars 2011 23:47

Måste berätta en sak för er det är bara andrea som vet det men jag tycker ni borde veta det nu!

Jag är gravid 

 

Måste också säga att jag brukar ju vara barnvakt åt en familj jag känner och dom har fått en liten pojk nu som kom i onsdags. Men ska sova nu tar mer om det här imorgon om jag kan sova   

Av felicia Apell - 18 mars 2011 23:37

5 gillar

1 Big brother-gillar det mer för varje dag typ haha

2 kissies.se- älskar henne såå goo

3 Mina 5 fina bröder- älskar dom mest av allt 

4 Andrea- bästa tjejen så klart

5 Min skoldata- hur ska jag klara mig när vi måste lämna tillbaka den?


5 ogillar

1 allt som har hänt med japan 

2 när folk flyttar på mina saker i mitt rum

3 folk som säger typ din mamma, så omoget enligt mig tycker inte man ska säga saker om andras föräldrar.

4 att jag har en tv på tejpad på en annan tv eller jag vet inte om jag ogillar de skrattar mest.

5 Att det spökar i mitt hem, inatt sattes en lampa på här som inte har funkat på ett halvhår.

  

Av felicia Apell - 18 mars 2011 23:27

Måste säga förlåt för dålig bloggning idag men s¨å kan de vara ibland. Iaf snabb uppdatering duschat massa idag sen köpte pappa pizza till mig och min bror och sen åkte dom iväg så jag passa min bror vi hade en liten myskväll kan man säga sen kom andrea också och vi kollade på toystory 3 skiit bra, kommer inte ihåg vad dom andra handlade om men den va bra. Sen kom pappa och lotta hem för dom hade fått en allergi reaktion av hund så dom kom tidigare. Andrea fick inte sova här idag eftersom pappa och lotta inte mår så bra. Just nu har jag ont i magen så ska in och duscha snart.

Andreas(min bror)

 

   Toy story

Av felicia Apell - 18 mars 2011 14:00

Sitter i rumet och de snöar vilket gör mig ledsen. vill gå och sola men orkar inte får se kanske imorgon istället. Vi lyssnar på musik och chillar eftersom de är snö så orkar jag inte göra ngt typ.   

Av felicia Apell - 18 mars 2011 09:41

god morgon.

Ligger i mitt rum med andrea och snackar. Orkade inte blogga igår var så trött. Igår var vi iaf på allum en stund jag köpte en hatt och ett par glasögon, och en man som jag tog med hem. Efter allum så åkte vi till backa och åt på donken och kolla i affärer och hade oss. Sen sov vi.

   Min man, hatten och solglasögonen     jag i solen 

  GÖTRBORG

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards