feliciasofieapell

Alla inlägg under februari 2011

Av felicia Apell - 28 februari 2011 22:46

Normalt att jag ska ha gått upp mitt i natten och ställt sig mitt i köket och sen gått in och lagt sig igen som om ingenting har hänt, detta fick jag veta vid matbordet idag haha 

(L)

Av felicia Apell - 28 februari 2011 21:37

Juste ville bara säga att jag antagligen inte kommer blogga mitt på dan imorgon efrersom vi har nån aktivitets dag så det är inga lektioner. Men kommer nog blogga på morgonen och när jag kommer hem. Jag vill också säga grattis till min kusin Jasmine som fyller år idag. Här kommer lite bilder på mat som jag åt för en stund sedan.       

Av felicia Apell - 28 februari 2011 21:14

Just nu har jag min gamla mobil som jag hade typ i 7 eller 8, funkar iaf att prata i vilket är gött.   Min fina nuvarande mobil.

       Elias ville bara hälsa:

att det är inte roligt att skratta ihjäl sig.

Jag gillar kyckling med ris bara så ni vet. 

Felicia är min storasyster och hon gillar inte att MTV har stängts ner.

till sist vill Elias dela med sig av detta fina klipp.


Av felicia Apell - 28 februari 2011 21:01

Har suttit och letat efter bilder som jag har tagit idag trodde dom var borta men dom hade bara sparats i en annan mapp. Efter skolan drig jag till backa för att käka på donken med min kusin kevin, det va ett tag sedan. Efter donken tvingade jag med kevin till gina för att jag ville köpa en tröja som jag redan har fast i mindre storlek, fast båda är jätte stora så måste lämna tillbaka båda  . Efter det drog jag till dansen och sen hem och nu sitter jag här  .            MUMS!

   Efterrätten

   Juste Kevin vill gärna tipsa er om att ketchup och peppar är skit bra för huden, speciellt i ansiktet och händerna. Så prova det din hud kommer bli finnemang eller vad det heter.   

Av felicia Apell - 28 februari 2011 13:15

känner för att skaffa en ny header till bloggen men måste fixa fina bilder till det isf först haha. 

Har inga bra bilder alla är så gamla. Sitter iaf på spanska lektionen och kollar på extra haha lite kul. Asså min blogg är igentligen tråkig har inget speciellt att blogg om, nån som har typ vad jag ska skriva om så den blir bättre?     

för ett år sedan när jag var sjuk, "sjuk".

Av felicia Apell - 28 februari 2011 11:41

hejsan alla människor, är i skolan och mitt huvud gör skit ont. Har inte hänt så mycket i skolan jag är bara hungerig och det är spagetti och köttfärssås i bamba, är man hungerig så är man. Iaf så ska jag arbeta i matteboken nu eftersom vi har matte  

Av felicia Apell - 27 februari 2011 21:48

här är bild på tunikan som jah bytte till    Jag har lust att se på i taket lyser stjärnorna. 

Jag säger godnatt nu men ska kolla på big broher och tv hejdå  

Av felicia Apell - 27 februari 2011 21:26

heeej igen de va ett tag sedan xD

Igår: igår så åkte jag först till allum med johanna och michaela, bytte mina byxor till en tröja och sånt. Efter vi hade varit på allum stack jag och johanna hem till henne och så fixade vi oss och sånt. Klockan sex var vi hos Rebecka åt och kollade på film och hade skit kul haha. Sen åkte jag hem och så hande inget speciellt. Iaf var hos andrea sen igår och nu är jag hemma och kollar på big brother.


enligt den där röstinigen jag hade skulle jag ju bada i tjärnet, kan göra det nån dag denna veckan om jag kommer ihåg det. 

Juste på tisdag ska vi ha en allaktivitetsdag eller vad det heter och då ska jag prova på Zumba och yoga HAHAHAH de kommer bli kul.

   bild från beckas tjejmiddag, bilden är tagen av michaela   

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards