feliciasofieapell

Alla inlägg under april 2011

Av felicia Apell - 30 april 2011 13:53

Har tagit en liten pause ifrån mitt städande. Min lillebror fyllde ju år igår så vi ska ha kalas idag så nu är det storstädning. Gästerna kommer vid fem men det är bara från Lottas sida vilket jag tycker är tråkigt.  


Andrea sov här inatt och idag sover jag hos henne vi ska träffa purjo, Mike och några andra. 


När jag var liten så skulle pappa kolla om jag hade borstat tänderna och det kunde man göra med en typ rosa tablett som man skulle tugga och blev det rosa så hade man glömt och borsta där. Jag och andrea skulle prova det. Våra tungor fick ju fin färg!

     

Av felicia Apell - 30 april 2011 09:07

Fan igår va jag skit arg all började med att jag inte kunde ställa alaram på mobilen för den cpa. Sen när jag kommer till skolan så har Christel damp för att ingen hade lämnat in boendearbetet. Min dag var förstörd liksom så när jag kom hem var det första jag gjorde att försöka göra klart arbetet jag satt ända från när jag kom hem( vid tre) tills halv elva. 


Sen var det nån som tog mig på låret och jag trodde de va andrea men det va det inte men sen hände de igen ussscch panik fick jag.

   

Av felicia Apell - 29 april 2011 22:14

   Ja här har ni mina saker i min väska: Strumpor, alcogel, parfym, solskydd, busskort,solglasögon, deo, pang spray, smink, nycklar, pengar, plånbok, MP3, plåster, klubba, halstablett, borste och en gaffel.

 

Av felicia Apell - 29 april 2011 19:47

     

Av felicia Apell - 28 april 2011 19:24

Asså kan inte direkt komma på en specifik grej just nu. Asså fan kommer inte p¨å ngt. Men nu får jag väll ångra att jag har ätit så mycket godis över påsk, har blivit smällfet!

   

Av felicia Apell - 28 april 2011 18:59

Hej alla goa och glada!

Har inte bloggat idag för att jag inte har haft tid men nu har jag det.


Först var det skola och började åtta. Vi hade Spanska, NO, matte, musik och Svenska inget roligt direkt. Hade skit ont i huvet i skolan och var skit trött (pga min allergi). När jag kom hem var jag tvungen att äta och ta en alvedon och vila mig och sen åkte jag och Andrea in till stan fast jag köpte mig inget denna gången. Duktigt. Har lämnat plånboken hemma dom senaste dagarna för att inte köpa saker som inte behövs. 


Nu är jag hemma och har ont i huvet igen och är trött. Det som ska göras nu är att städa på rummet och duscha och sen är det Tv som gäller. 

     

Av felicia Apell - 27 april 2011 21:51

jag visste ju att gingers kanske inte är så uppskattade utav vissa personer och gingers kanske blir lite ledsena. Men inte fan visste jag att det var så illa att dom var tvungena att ha en egen dejting blogg.....OMG ahahaha vad pinsama dom är skämmer ut sig. Kan dom inte bara färga håret så blir allt bra? tydligen inte 

http://ensamgingersoker.devote.se/ där är bloggen om ni vill gå in och kolla iaf!

   

Av felicia Apell - 27 april 2011 16:36

Visste ni att Rosanna (http://www.finest.se/rosannacharles) ska vara med i lyxfällan imorgon klockan 21.00 på tv3. Så glöm inte och kolla det.

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards