feliciasofieapell

Alla inlägg under december 2010

Av felicia Apell - 30 december 2010 23:01

Nu blev jag hungrig ska göra potatis   men vet inte vad jag ska ha till. 

Idag har jag iaf varit hos min kusin som fyller femton idag så grattis tildan   

sitter och lyssnar på pussycat dolls nu medans jag väntar på potatisen

Av felicia Apell - 30 december 2010 22:11

mitt nyårslöfte ska vara att jag ska sluta äta på donken och jag älskar verkligen donken :( men de blir slöseri med pengar efter ett tag. Sen vill jag börja i nån sport eller nått sånt kanske börja i dans igen eller typ bara gå och simma. Sist men inte minst så ska jag plugga mer i skolan nu sista terminen. Slänger in lite gamla bilder som jag hittade på datan  

min lillebror Elias hade klätt upp sig för de va julafton (tror jag)

   när jag var på universeum med lillebror Kristian

BENJAMIN 4/5 toast

   

typ min stil pyjamas byxor och solbrillor och vinterjacka 


TONYS ORM.....



 

 

mitt hår innan jag klippte de inför sommaren 


     När vi var i branäs med klassen va rätt kul   typ skit smala ögonbryn  

skolavslutningen

   min vattenpipa som jag råkade göra sönder :(:( vill ha en ny 

Av felicia Apell - 30 december 2010 20:34

eftersom 2010 är över imon så.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? hahah aa


2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget 


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? noo

4. Dog någon som stod dig nära? aa 

5. Vilka länder besökte du? sverige

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? åka utomlands

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 18 november

8. Vad var din största framgång 2010? att jag skaffade mig ett jobb med bra betalt

9. Största misstaget? att bli tsms med en idiot 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk är ju klart men fick så 8 stygn i handleden och nej olyckan hände inte med mening

11. Bästa köpet? alla bra köp

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, mat, smink och sola 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaa

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Alorse on dance, We no speak Americano, stereo love och Waka Waka typ 


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? de går väl upp och ner just nu känner jag mig glad tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer?typ tränat, inte ätit all skit mat och varit bättre i skolan 

 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? plattat mitt hår kanske 

18. Hur tillbringade du julen? med familjen 


19. Blev du kär i år? aa tyvärr

21. Favoritprogram på TV? desprethouswifes och south park ahhaha

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? jaao

23. Bästa boken du läste i år? läser typ aldrig 

24. Största musikaliska upptäckten? 

25. Något du önskade dig och fick? ja då

26. Något du önskade dig men inte fick? jaa en bil

27. Årets bästa film? typ den gröna milen fast den e ju gammal 

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? jag minns inte fyller ju i januari men va antagligen med min familj

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? de finns de väl alltid 


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? ingen aning 

Av felicia Apell - 29 december 2010 17:54

Jag gillar:
LÄSK
[x] Fanta
[x] Cola
[x] Sprite
[x] Hallonsoda
[x] Fruktsoda
[x] Päronsoda
[x ] Champis
[ ] Trocadero
[ ] Loranga
[ ] Lightläsk
[x] Sockerdricka
[x] Must
[x ] Jaffa
[x ] Pommac
[x ] Red Bull
[x ] Zingo


Summa: 13

NÖTTER

[x] Cashewnötter
[x] Chilinötter
[x] Jordnötter
[ ] Hasselnötter
[ ] Valnötter
[ ] Pekanötter
[ ] Mandel
[x] Pistaschnötter
Summa: 4


JUICE


[x] Apelsin 
[x] Äpple
[x] Päron
[x] Multivitamin
[] Svart vinbär
[ ] Ananas
[ ] Vindruvor
[ ] Äpple , Päron
[ ] Apelsin , Äpple , Mandarin
[ ] Ananas , Apelsin

summa: 4

GODIS


[x] Lakrits
[x] Surt
[ ] Segt
[x] Sött
[x ] Dumle
[x] Polkagris
[ ] Vinbär
[x] Knäck
[x] Marshmallows
[x]Vingummi
[x] Kola
[x] Tuggummi
[ ] Marsipan
[x] Klubba
Summa: 11





CHOKLAD
[x] Vit
[x] Mjölk
[ ] Mörk
[x] Marabou
[ ] Cloetta
[ ] Kitkat
[x] Plopp
[x] Daim
[x] Toblerone
[ ] Frasse
[ ] Ischoklad
[ ] Blockchoklad
Summa: 6


SNACKS

[x] Sourcream
[x] Tacochips
[ ] Ostbollar / Cheeseballs
[/] Ostbågar
[ ]Pringles
[ ] Dillchips
[/] Jordnötsringar
[x] Popcorn
 


Summa: 4



Resultat: 42


0 - 13 :omg! ANOREXI! ;S ??  
14-27 :Du är för smal 
28 - 40: Du är smal  

41 - 54 :du är normal 
54-68 :du är överviktig

    

två bilder ifrån när vi firade lillejulen   

puss

Av felicia Apell - 29 december 2010 16:13

hellu än så länge idag har jag inte gjort så mycket har bara varit inne på datan och kollat efter kläder men ska inte köpa mer kläder denna månaden(tror jag) ahah vill spara pengarna eftersom jag ska jobba den tionde januari också så man kan köpa något man verkligen vill ha ist för massa små saker som man inte använder aja.

tog nyss på mig måste fortsätta rensa mitt rum känns som de är för mycket i ett så litet rum som jag. vill tipsa om avsminknings-servetter jag köpte de igår och dom e verkligen bra, kanske luktar lite mysko men ändå.   

kanske skirver mer sen pusshej (L)

Av felicia Apell - 28 december 2010 21:54

hejsan idag har jag varit på backaplan och shoppat med Andrea och vi typ handlade i varje affär vi var i hahah köpte iaf en tröja, två sjalar, vaantar, smycke och hudgrejer :) nöjd.

Här om dagen var jag i stan också då köpte jag en klänning som jag kanske ska ha på nyår och tre tröjor.


Nästa månad ska jag pierca naveln de kommer bli najs även om jag är nål rädd....

och nästa månad fyller jag också år :D

Förut fick jag ett julkort på två barn som jag passar jätte gulligt 


Nu sitter jag och lyssnar på Angel med Akon

puss hej och glöm inte den gröna milen på åttan klockan nio imon :O nu blir de o.c

Av felicia Apell - 24 december 2010 08:59

god jul 

morgonen började med att jag vaknade av att andreas väckte mig och jag fick två julklappar av pappa och lotta var de 1300 kr ;D och sen utav tomten fick jag tofsar och ett armband. Elias och Andreas (mina bröder) fick varsin mobil och lite annat men vi får ju mer sen ikväll. Ikväll kommer lottas mamma och hennes farmor, min faster och min kusin. Sen skulle igentligen partik och mikael ha kommit men dom va sjuka så de blir inte av :(. Aja sa städa och duscha nu sen åker jag till mormor och firar lite jul :) puss hej   

bild ifrån allt kaos hahah

Av felicia Apell - 23 december 2010 19:44

okej imon e de julafton jag har inte önskat mig något speciellt typ bara små saker som jag ser lite här och var. Har iaf varit och shoppat idag i nordstan klockan tio var jag fan där och de va skit mycket folk hhaha men ska man så ska man lixom.

köpte en parfym ifrån yves rocher, en tröja ifrån h&m som jag inte tycker som längre ska nog lämna tillbaka den, en kofta ifrån gina, velour byxor ifrån cubus och ett diadem från lindex känner mig beroende av diadem älskaar, kommer bild på de. Sen köpte jag masss annat mest små saker som behövs typ iaf har jag satt på mina lösnaglar nyss och städat nu ska jag bara byta sängkläder typ sen e allt klart :D     

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards