feliciasofieapell

Alla inlägg under mars 2011

Av felicia Apell - 31 mars 2011 21:38

HAHA jag har gjort ett förrklädde i slöjden som jag ska ha på hemkunskapen för att fjeska med Christel/Kristel. Visst är den snygg ?

 

Såhär ser den ut på mig!

 

Närbild

Den har tillomed fickor( ser ut som en fast det är två)

   

Och jag, helt osminkad min söt ändå

  

Känns som mitt hår har växt mycket sen i somras, då det bara var till axlarna. 

Om en stund blir det big brother och sen sängen börjar åtta imorgon så det blir tidigt.

Puss  

Av felicia Apell - 31 mars 2011 20:50

Heej alla mina readers!!

Ligger i min säng och tänkte berättta om min dag för er.

Vakna imorse och blödde näseblod som jag berättade. Var i skolan hände inte så mycket. Vi fick fiskpudding i bamba som jag vägra att äta spyr av bara tanken. Efter skolan gick jag hem blödde massa näseblod efter det åkte jag och andrea till en rolig affär som ligger i Angered. När jag kom hem åt jag några skorpot och tog sedan en dusch. Nu ligger jag i min säng.

       De gick ju inte att stoppa blodet rann genom papper och överallt, så här får ni några riktigt mysiga bilder    

Av felicia Apell - 31 mars 2011 13:07

Hejsan gött folk sitter i uppehållsrumet och har nyss haft musik prov de gick sådär men tror jag på får G iaf. Det regnar ut och är kallt vill ju bara hem och sova. 

Av felicia Apell - 31 mars 2011 13:07

Hejsan gött folk sitter i uppehållsrumet och har nyss haft musik prov de gick sådär men tror jag på får G iaf. Det regnar ut och är kallt vill ju bara hem och sova. 

Av felicia Apell - 31 mars 2011 08:13

Inatt drömde jag att de var ett vulkan utbrott och de åkte upp lava till mitt fönster och det va hemskt vekligen hemst sen vakna jag av att nån knacka på dörren. Jag hade blött näsblod på natten också, jag reste mig upp och ställde mig på golvet och va yr böjde huvet framåt och kände hur det bara forsa blod, det va överallt.

 

Av felicia Apell - 30 mars 2011 19:04

Så här ser min middag ut idag ganska så gött va?

  Eftersom ingen ville göra mat så "gjorde" jag min egen.

Nu funderar jag på om jag ska göra Español läxa eller kolla på ringaren i nottredam hmm..

Av felicia Apell - 30 mars 2011 17:03

Fick en fråga vart min hatt är köpt

 

Den är köpt på hm för 70 kr tror jag så det är bara att köpa!

Av felicia Apell - 30 mars 2011 12:19

Heeej sitter i klassrummet och lyssnar på musik vi börjar om tio minuter. Jag och andrea kopplade in högtalarna och lyssnar på hög musik,gööttt.


Ikväll kommer jag berätta en sak som hände idag och jag e så himla glad .

   

puss!

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards