feliciasofieapell

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av felicia Apell - 5 mars 2011 17:54

Nu är det så att jag skulle göra mat till familjen och andrea skulle också äta här men så skulle lotta och elias iväg och så var det bara pappa och andreas hemma. Andreas och pappa var inte hungriga, så jag tänkte att jag skulle göra mat till bara andrea med då hade hon redan ätit och då var jag tvungen att äta själv. Jag gillar inte att äta själv det är inte roligt  . Men idag gjorde jag mat ändå till mig själv bara för att göra pappa avundsjuk på att maten såg så god ut och han ångrade sig, men det fanns inget kvar till honom eftersom jag gjorde bara till mig själv. Nu har ni hela min historia om min middag!

lite bilder på min mat då såklart:

   Lyxa till det med cola och citron att dricka(annars dricker jag vatten)

   Gjorde dragonsås, den blev riktigt lyckad    Hemmagjord klyftpotatis kryddad med aromat    Kyckling kebab, skit gott snabbt att göra också!   Och såklart sallad, gurka,lök,pumpafrön och salladskrydda.

   Och allt tillsammans  

Ska iaf städa mitt rum nu och sen ska jag dra till andrea kanske målar mina naglar också för kommer inte hinna det imorgon men vi hörs sen antagligen    .

Av felicia Apell - 5 mars 2011 16:36

Hejsan, ser ni att jag har ändrat bloggen lite, jag tyckte den blev lite för rosa hahah, ofta det kommer ifrån mig?. Ska iafi fixa en ny header nästa vecka. Har tröttnat på denna headern nu också så nu blir det nytt!


Iaf så var jag med andrea i stan och skulle köpa ngt att ha tills jag ska plåtas imorgon  .  Köpte detta      Fast den koftan jag köte var brun. I stan var det iaf skit mycket folk, gick nästan inte att vara där.  

Av felicia Apell - 5 mars 2011 16:36

Hejsan, ser ni att jag har ändrat bloggen lite, jag tyckte den blev lite för rosa hahah, ofta det kommer ifrån mig?. Ska iafi fixa en ny header nästa vecka. Har tröttnat på denna headern nu också så nu blir det nytt!


Iaf så var jag med andrea i stan och skulle köpa ngt att ha tills jag ska plåtas imorgon  .  Köpte detta      Fast den koftan jag köte var brun. I stan var det iaf skit mycket folk, gick nästan inte att vara där.  

Av felicia Apell - 5 mars 2011 10:36

Hej igår hade jag skit kul måste jag säga  . Idag ska jag och andrea in till stan för jag måste köpa ngt att ha på min imon till the studio, ska bli skit kul  .            bilder ifrån igår     

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards