feliciasofieapell

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av felicia Apell - 15 mars 2011 17:23

Hejsan svejsan vaknade för en stund sen utav att pappa kom hem med pizza,, såå snällt fast kunde inte äta så mycket fick ont i lilla magen ahhaha. Får iaf åka till farbror doktorn om detta inte blir bra snart, men de e bra då kanske man blir frisk igen! nog om de.

   bild från google.

Ikväll kommer desperate housewives igen för alla er som följer de. klockan 9 på femman tror jag..? Försökte ladda upp en bild men de funkade inte men aja ha de   

KUL

Av felicia Apell - 15 mars 2011 14:47

Skit kul att skolsköterskan ringde och väkte och säger att jag måste dit och kolla min vikt..... asså jag har varit sjuk i 6 dagar och inte ätit mer än två gånger per dag. Nu måste jag äta mig tjock på en gång! Sitter ovh äter rostat bröd nu tog ett glas mjölk men tog bara en klunk usch mår illa de e som att dricka grädda nästan. Just kolla på körslaget på lördag klockan åtta min kompis ska vara med där, såå rösta på team casper!!!!

  

Av felicia Apell - 15 mars 2011 10:21

Min natt var hemsk kunde inte sova allt blev bara fel men somade väl runt fyra och vaknade för en timme sen mår fortfarande inte bra måste blir frisk nu, vi har nationella prov i no imon vad händer om jag missar de ?     

        

Nu ska jag kolla på lillasjöjungfrun/sova hörs en annan gång.

  

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards