feliciasofieapell

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av felicia Apell - 3 mars 2011 16:50

Hej nu sitter jag vid datan och har nyss tagit mig en dusch. 

lite kort om skoldagen; Vi hade spanska, No, matte och musik och den där läraren tycker jag verkligen inte om aasså jag skulle gå på toa och så sa jag inte det till honom, när jag ändå var på toa skulle jag passa på att leta efter mina musik pappaer i mitt skåp, då kommer han springandes och får världens agro damp och säger att jag ljuger att jag igentligen skulle stiicka hem jag baa öööö vaa?

Iaf sen gick han till en annan lärare,Åsa, och skulle berätta allt för henne helt patetiskt!

Sen hade vi svenska men det va inte nått att göra.

Sen när jag kom hem så pluggade jag faktiskt So, för en gångs skulle, Sen gick jag in i duschen och nu är jag häär  . Snart ska jag iaf gå för att vara barnvakt , tycker det är roligt med barn för dom säger så roliga saker och är gulliga hahah.    Dom är ska man passå då      

jag i skolan för nån dag sedan   

Av felicia Apell - 3 mars 2011 09:16

HEEEEJSAAAAAAAANNNN

orkade inte blogga igår så ahaha för er.

Har iaf No nu och de är tråkigt som vanligt. Axel är äcklig och de skriver inte jag för att vara taskig eller så utan för arr der är sant. 

Iaf så är det pannkakor i bamba och det är inte gott eftersom dom smakar ägg och det är äckligt ussscch.  Ikväll ska jag iaf vara barnvakt åt två små söta barn, dom är alltid så snälla. Ska iaf vara hos dom klockan 18 så man har ju lite tid på sig      

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards