feliciasofieapell

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av felicia Apell - 24 mars 2011 20:30

Nu går jag fan och lägger mig. Känner om jag inte går och lägger mig nu blir mitt humör bara värre, vill vakna upp på den bästa sidan imon. Idag har inte varit en så bra dag om man säger så haha aja sov gött allt folk för de ska jag om jag kan somna.

   

inte alls redigerad  

Av felicia Apell - 24 mars 2011 17:15

Asså vad händer med dagens djur? dom e helt galna gå runt och gör det, dom har kollat förmycket på oss människor...

Av felicia Apell - 24 mars 2011 16:43

Bara så ni vet så heter svartpeppar mustapippuri på finska

   

Av felicia Apell - 24 mars 2011 15:40

Vet ni vad jag har gjort? ........ Diskat pappa kommer ju bli såå glad för att jag äntligen gör de!


Annars har jag lyssnat på lite musik och inte gjort så mycket. Funderar på om jag ska slänga in en maskin tvätt också när man ändå har tid?


Idag i skolan har vi haft nationella i No och då skulle vi göra en labb vilket gick bättre än förväntat, fast ska göra första delen nästa vecka för jag va sjuk men de är många som ska göra det så de går bra. 


Ska göra ngt åt min tvätt nu så hörs vi senare eller imorgon  .

           

Hade svårt att välja en eftersom jag blir så bra på alla kort     


Av felicia Apell - 24 mars 2011 13:18

Hejsan nu sitter jag i skolan och spelar http://fanten.se/ för alla för att den är så grym!!!!   Alla gillar http://fanten.se/ Speciellt jimmtbooi  


Idag ska jag inte göra ngt speciellt typ chilla och sova är skit trött nu för tiden!??!?!


Imon är det den 25= PENGAR=Gött 

 

Syns kanske inte men e helt bränd ahahha.

Fan va tvyngen att stänga av fanten för vi ska kolla på film i hela 28 minuter 

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards