feliciasofieapell

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av felicia Apell - 4 mars 2011 19:31

Ibland vet jag inte om jag ska 

skratta eller gråta 

skrika eller vara tyst 

dansa eller sitta still 

äta eller svälta 

vara glad eller ledsen 

eller ska jag.....

Göra Allt

sluta vara instängd i mig själv 

  

ut

Av felicia Apell - 4 mars 2011 19:20

Hej, snart ska jag och andrea ut och träffa purjo gött!

Iaf så stör jag mig på efterblivna människor som är tröga så ååhh ska fan inte slösa tid på dom när man kan göra roligare saker så haahah   

sommar bild eftersom jag vill ha sommar 

Av felicia Apell - 4 mars 2011 16:41

Har nyss tvättat mitt piercing smycke så jag kan byta den . Är bara allmänt arg just nu eftersom inget funkar så jag vill ha det vilket suger  . Ska iaf passa min lillebror en stund sen och sen ska jag dra till Andrea  . Asså vet inte vad jag ska ha på min när jag ska till de studio, så imon blir de en sväng till stan och köpa ngt.   

Av felicia Apell - 4 mars 2011 12:36

hejsan svejsan!

Skrev inget igår för jag va så trött men hade en najs kväll och rolig. Maten i bamba det va  såååå gott jag dör MUMS! Det kanske inte ser så gott ut med det är bakadpotatis och kyckling med curry.   Jag idag      Jaja nu sitter vi och har matte och sen ska vi ha idrott, sen får vi se vad dagentar mig WOW   

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards