feliciasofieapell

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av felicia Apell - 9 mars 2011 19:34

Nej nu går jag och lägger mig har så ont i magen. Ställer klockan på tio så jag hinner se big brother, kanske blir nått inlägg då  .

Av felicia Apell - 9 mars 2011 18:34

Vet att det har varit lite dålig uppdatering idag, så jag skriver lite nu. 

Vi hade iaf engelska prov idag och sen var det ev lag fast de va ju tråkigt som vanligt fast jag bytte ifrån svenska gruppen till matte gruppen, eftersom det bara var åttor där ahahah lite mobbat. Iaf så körde andrea`s pappa oss hem eftersom de va kaos ute haha nee men först snöar det skit mycket och sen börja det regna= slask= kaos. Sen när jag var hemma drack jag mjölk och fick jätte ont i magen, gick in och tog en varm dusch, ssåååå skönt!

Hjälpte iaf lite och nu sitter jag hät och pappa håller på att laga mat till mig.

  

Här om dagen så klippte jag ut en cheese ifrån an "plansch" jag hade snyyyggt   

Av felicia Apell - 9 mars 2011 12:26

Hej sitter i korridoren nu! 

Jag och andrea käkade kebab till lunch eftersom det var kålbudding i bamba=usch.

Iaf blev det ingen debatt eftersom de tog så lång tid för alla att redovisa, för det imon ist. Nu är deet svenska nationella såå ha det gött! 

Av felicia Apell - 9 mars 2011 10:15

ÅÅHH NEEJ DET SNÖAR

  

kanske inte syns på bilden men de snöar!

Av felicia Apell - 9 mars 2011 10:01

Nu sitter jag i skolan och ska snart ha nån debatt i no  hahah ni hör ju hur det låter. Sen ska jag ha nationella i Svenska också, muntligt. Vi har också engelska prov. 


Inatt drömde jag att en nazist sköt mig i huvet och i magen och sen sprang jag hem för att ringa sjukhuset men dom kunde inte svenska eller engelska, fast sen va jag på sjukhuset och när jag vaknade på riktigt trodde jag att jag vaknade upp på sjukhuset. 

  

Av felicia Apell - 9 mars 2011 07:31

godmorgon har nyss vaknat och såg att vi hade apelsin hemma så de ska jag ta till frukost. Sitter och kollar på big brother för att vakna till liv, de går ju 7 varje morgon. Aja nu ska jag gå och äta ha de  .

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards