feliciasofieapell

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av felicia Apell - 13 mars 2011 20:30

Nu är jag skit trött vill bara sova men big brother är lixom, antingen kollar jag på det nu och är trött eller så går jag och lägger mig och kollar på de imon. Tror jag är uppe och kollar tills jag somnar och ser sersten imon. Får se hur de blir med skolan imorgon hostar ju som en galning och e trött såå mjaa får se.          Trött tjej söker sömn!?!?!?

Av felicia Apell - 13 mars 2011 19:55

   Nu kommer dussschen. Jag brukar inte duscha med kläder på men hahaha, man får skratta!

1, börja med att kolla så att det inte finns spindlar i taket, haha ne men jag brukar de.

     

  

2, skölj hela kroppen och håret.

  

3, ta ett bra shampo som passar ditt hår, men ta inte mer än en 5krona och endast i hårbotten, då de sliter jätte mycket på håret med shampo.

  

4, skölj och akta ögonen!

 

5, sedan brukar jag ta hårinpakning som ska sitta i 20 minuter sätter oftast upp håret eftersom jag inte vill råka skölja ur det.

6, Medans jag ändå har inpakning tar en ansiktsmasken också som ska sitta där i 10 minuter.

     

7, Passa på att raka ben och allt sånt fix och smörj in kroppen men en duschkräm.

  

8, tvätta sedan bort ansiktsmasken och duscha ur inpakningen.. Avsluta duschen med att sköjla håret i kallt vatten i ca en halv till en minut. Hårsäckarna öppnas när de blir varmt i duschn vilket gör att du lättare tappar hår men om du duschar kallt så stängs dom igen.

 

9, att borsta eller handukstorka/föna håret är totalt förbjudet när håret är blött de sliter skit mycket på håret så passa er.  

10, De här kan jag tipsa om första bilden är vita miner som är bra för håret, går att köpa på hälsokost och apotekt tror jag. Andra bilden är hår serium som jag inte kan leva utan man ska ta en droppe efter varje duscha för att håret inte ska vara risigt och så får det glans haha.

Sen måste jag också säga att sov inte med blött hår de sliter som attan. Sen var det väl inget mer, eller joo massage ska vara bra för hårbotten, man ska massera ca 15 minuter varje dag.     

:D

Av felicia Apell - 13 mars 2011 16:33

Tycker det är skönt att man är lite mer pigg idag så man kan äta, blogga och så, får se om de blir skolan imorgon. Iaf så håller jag på att städa, fast har en pause nu haha lyssnar på angel med akon skeeet bra asså.  Nä men måste städa om pappas kompis ser att de är stökigt blir de inte ullared mer, de vill man ju inte råka ut för!


Tänkte också slänga in lite tips sen så inte håret blir slitet när man duschar, eller aa de som jag brukar göra när jag duschar. 

  

hahha jaa bilden är redigerad   

Av felicia Apell - 13 mars 2011 14:08

Sitter i min säng och gör inte så mycket annat än att hostar. 

Imorse åkte min bror till teneriffa, kommer sakna grisen  . Följde med och lämna dom på landvetter, åkte vid sju men de hjorde mig ände inget eftersomjag hade varit vaken sen 5.

        Ska snart äta och sen ska familjen gå på bio, fast inte jag. När dom kommer hem kommer pappas kompis hit så jag måste nog duscha när dom är på bio.  

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards