feliciasofieapell

Alla inlägg under januari 2011

Av felicia Apell - 31 januari 2011 22:15

vad är kärlek.

jaa vad är kärlek......ja det är en känsla haha ne men man märker när man är kär. Fast man behöver inte vara kär för att gilla någon eller så. Det är igentligen upp till var och en. Just nu känner jag lite kärlek till min säng för jag vill nana nu så jag skriver imorgon. 

  

Av felicia Apell - 31 januari 2011 17:11

hejsan har nyss varit inne i duschen. Skolan var väl helt okej gick som en dans haha. Snart ska jag åka och dansa ska vara där om en timme ungefär ska bli kul. När jag kommer hem måste jag verkligen göra engelskan fick inte gjort så mycket igår och den ska skickas in idag  .

  

hahah bild ifrån matten 

Av felicia Apell - 31 januari 2011 11:13

GOOOMORGON sitter i skolan har nyss haft idrott lika roligt som vanligt hehehe. E korvochstroganoff  idag usccch. Snart ska vi ha matte  . Vet inte vad jag ska skriva mer ingen intressant 

Av felicia Apell - 30 januari 2011 22:25

hejsan sitter med min nya womder abs som ska vara på i 25 minuter nu jag kommer att dö ska fan gå runt med den här i skolan den ger ju massage. Fast jag vet ju inte om den kommer funka.   

Av felicia Apell - 30 januari 2011 20:40

Det här har jag ätit idag.

Frukost= kokosboll och choklad

"lunch"= en muffins

Middag och efterrätt= tacopaj, tårta och kakor.

Det är det har har ätit idag kanske äter en frukt sedan också   

Av felicia Apell - 30 januari 2011 18:52

fick nyss en fråga om vilket gymnasium jag skulle välja och vilken linje. Jag ska gå Ekonomi programmet, men vet inte vilken skola än  men har väl några förslag typ Vittra, GTI och Cyber sen får jag typ se kanske nån mer. Har en månad på mig att söka nu ungefär 

Av felicia Apell - 30 januari 2011 18:03

hey är hemma ifrån min kära mormor hahah vär där för att fira min födelse dag och sånt fick pengar och presentkort . Ikväll blir det klart med Britney Spears arbetet och sen städa och duscha om jag inte gör det imorgon.   jag och min kusin beccan hehehhe

Av felicia Apell - 30 januari 2011 10:01

godmorgon folket, klockan ringde nyss eftersom jag ska till min mormor och hälsa på idag  . Vaknade av att jag hade sovit på magen och hade jätte ont bad. 

   bilden är sne men orkar inte fixa den ha de   

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards