feliciasofieapell

Alla inlägg under januari 2011

Av felicia Apell - 4 januari 2011 19:26

tänk om alla skulle äta lakrits så här 

typ ute på gatan s¨ser man nån på gatan ba

- mdsfndsifhnamscmasnfhasj

alla ba

- aha han äter lakrits 

sen så e allt som vanligt typ.

Av felicia Apell - 4 januari 2011 19:12

BEEP 


Av felicia Apell - 4 januari 2011 17:43

e sååå f.....g sugen på thai mat men orkar inte gå ända ner till Torpaboden  

Kan inte nån åka/gå och köpa till mig ?  

Är inte hungeri på spagetti och köttfärssås så uttjatat blää haha nä men. Får unna mig thai mat en annan dag.

  

Av felicia Apell - 4 januari 2011 17:31

lite bilder                         NU FUNKADE DE ÄNTLIGEN HAPPY       

Av felicia Apell - 4 januari 2011 17:14

NEEJ nu sulle jag ladde upp alla bilder men nej de funkar ju såklart inte nee nu e jag arg!  

säger bara slicka sug och svälj KUL VA hejdå sålänge

Av felicia Apell - 4 januari 2011 15:38

eller god eftermiddag rättare sagt!

Somnade typ 2 inatt och sen va jag pigg klockan sex och kunde inte sova mer   

var nyss i affären med Elias hahaha och köpta en tidning, ballerina och cola :)

orkar inte föra över bilderna från kameran nu gör de om en stund :)

aja hörs senare   

Av felicia Apell - 3 januari 2011 17:33

tjoo

Idag har jag solat, varit i affären med Andrea och Elias, tagit hand om diskberget och lagat kotlett, potatis och sås mums lyckades verkligen idag  .


Åt en pan pizza till brunch uscch äckligt mådde illa blää usch inte mums inte okej.

   Mikael kommer iaf inte idag eftersom han var sjuker men han skulle komma på torsdag om han va bättre ;) 

Ikväll kommer de ett program om en tjej och hennes ben e enorma dom e som träd och hennes fötter e ju typ en meter långa kommer iaf klockan åtta på femman tror jag om inte på trean   

en till bild på mig aahha men aja ska draa mig nu ha de ;)  

Av felicia Apell - 3 januari 2011 11:28

idag hade jag ställt klockan på 10 men stängde bara av alarmet och somna om hahah typiskt. men vaknade runt elva nu och gick inte på h&m hemsida och hittade lite kläder jag ville ha  . Dom ha ju fått in badkläder och sånt nu  

      

de finns ju massa bikinisar nu som jag vill ha men här är två utav dom.     

en pyjamas och ett nattlinne.

            

resten ser nu nig va de e    puss

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards