feliciasofieapell

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av felicia Apell - 27 januari 2011 17:02

Har iaf fyllt i lite nu men orkar inte mer nu fixar resten en annan dag  . Har fixat så jag ska börja dansa på måndag också så nu e de fixat. Ska in och bada för jag är så trött haha aja   

Av felicia Apell - 27 januari 2011 15:47

kom hem för en stund sedan och gick in och kollade min hotmail och såg att jag ahde fått mail ifrån sts där jag skulle fylla i jätte mycket saker men nu tog jag en paus och passade på att blogga. Man ska fylla i allt ifrån hår färg och intressen till namn och passnummer hahha 

aja ska väll fortsätta med det nu.  

Av felicia Apell - 27 januari 2011 12:16


Presentera mig själv: 

Okej Jag heter Felicia som ni kanske har fattat och jag Bor i Göteborg men min familj typ( Pappa, två bröder och pappas tjej). Min familj är rätt konstig eller aa vems är inte det. Jag har fem småbröder fast bor bara med två av dom, dom andra tre bor med deras pappor   

Jag har ett jobb typ eller jag brukar vara barnvakt åt några jag känner och får rätt bra betalt. Så älskar jag andrea och att shoppa och att slösa pengar. Jag gillar att åka utomlands, fast har inte varit så mycket utomlands men jag gillar det ändå. Jag älskar också thaimat. Mer vet jag inte vad jag ska skriva fråga om de e ngt ni undrar.   


Av felicia Apell - 27 januari 2011 11:14

okej har faktiskt tagit dagenoutfit bilder idag här har ni      

Koftan och byxorna är ifrån gina och ett lila linne ifrån hm 

Av felicia Apell - 27 januari 2011 11:01

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.
Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Av felicia Apell - 27 januari 2011 09:56

hej sitter i skolan nu har nyss haft prov och det gick skit dåligt hahah men det visste jag att det skulle göra. Har rast nu och Andrea har nyss ätit sin thaimat  .  Sen ska vi ha musik och jag tycker inte om den läraren för han e lite tokig. Idag är det ärtsoppa i bamba USCH USCH det ser ut som spya.  INEGN BAMBA MAT IDAG  

                                   

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards