feliciasofieapell

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av felicia Apell - 20 januari 2011 21:10

Hej har inte haft tid att skriva men nu gör jag det iaf har nyss duschat gött. Igår hann jag inte skriva eftersom jag bråkade med min pappa och så jag orkade inte och idag har jag inte hunnit för jag har varit i skolan och sen på öppethus på ett konstigt gymnasium. Imon fyller iaf jag sexton, känns la helt okej typ ska iaf på bio och sova hos min kusin i helgen och sånt där. Nu har vi fått en annan kanal ist för mtv den heter tv elva och den e inte lika bra dom typ visa borat och lite konstiga saker haha jaja ska typ se om de finns ngt bra på tv annars få jag la kolla på en film och nu blev de här jätte lång men aja hejdå

    

bjuder på några bilder medans man e 15   

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards