feliciasofieapell

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av felicia Apell - 2 januari 2011 15:51

imon kommer Mikael till oss och ska sova här (de är min kusin, fast jag kallar honom för min bror) hahha nu vet inte jag vad jag ska skriva mer men jag e hungrig och här kommer lite bilder som jag tog idag   tröjan fick jag av min mor för jätte många mår sedan.

        stökigt rumheheh

   jag ska ju åka som utbytesstudent till usa fast de e 2012 men måste bestämma min om jag vill åka med ef eller sts  

Av felicia Apell - 2 januari 2011 13:14

hellu

kunde fan inte sov igår kollad på en skit äcklig film igår eller jag tyckte den va de den heter instängd, först värka de som en helt vanlig film som jag skulle kolla på så jag kunde somna men neee så gick de inte till jag somnade typ halv fem .


Vaknade iaf halv ett idag måste bli ändring på de om jag ska jobba den tionde stackars barn och jag e skit trött hahah. Får väl ställa klockan på typ tio så jag kanske somnar lite tidigare på kvällen.


Iaf åt jag en ostfralla till frukost muuummms. Idag vill jag sola e såå blek.

Var inne på jysk hemsida och vill så gärna.  

så här se de ut kostar runt 400 kr de e ju värt

puss  

Av felicia Apell - 2 januari 2011 00:42

Har nyss komit hem ifrån Andrea va där ikväll och chillade :) Men var tvungen att gå hem eftersom jag skulle passa Andreas(min lille bror) medans pappa hämtar Elias och Lotta. Men Andreas sover ju så de e ju inte så roligt ahah men äter glass nu iaf med banan :D

idag vaknade jag vid halv tolv i min lillebrors rum? ....... Sen köpte pappa pizza eftersom ingen orkade laga mat men jag ville inte ha pizza å jag tog ett kycklingspett bara, fast juste jag åt en taco till frukost också. Känns som jag får minnesluckor lite här och var. Sen röjde jag i förrådet som jag ska få eftersom de går en dörr in till mitt rum där.   

har ingen ny bild så nöj er med denna sommar bild vill ha sommar NU!

puss

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards