feliciasofieapell

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av felicia Apell - 24 januari 2011 22:01

hajhaj sitter i min säng just nu och dricker proviva, bra för magen  

Har iaf nyss tvättat min piercing och mitt ansikte. Blir inge ullared på tordag, men på lördag blir det      

dit ska vi   

Av felicia Apell - 24 januari 2011 18:25

hejsan svejsan sitter nu och pluggar faktiskt både Engelska och hemkunskap   

Lyssnar på Britney Speras hahaha nu men hon är faktist bra man tänker på gamla minnen

kommer ni ihåg denna låten, såå vacker   

Av felicia Apell - 24 januari 2011 11:50

hejsan nu sitter jag och har matte och vi ska typ vara med i en matte tävling....? eh man vinner pengar. jaja idag vill jag sola men får se om jag kan annars ska jag göra engelska duktigt va  . Imorgon är det den 25 och då får man pengar vilket är najs   och     men jag är. hahaha  okej den meningen blev ju lite rolig imon ska jag iaf till tandläkaren också kul  . På torsdag ska jag kanske jag kanske till ullared och då kanske Andrea ska med och då ska vi köpa lite roliga saker om de blir av.   

på matten 

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards