feliciasofieapell

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av felicia Apell - 16 januari 2011 22:05

tjoohejs 

har nyss käkat spagetti, kom på att jag inte hade ätit på hela dagen så jag gjorde spagetti   

är faktiskt rätt trött så ska gå och lägga mig och kolla på lilla  sjöjungfrun efter som man inte har MTV    aja skula imon seeegt har typ två prov denna veckan tror jag   

                                               

Av felicia Apell - 16 januari 2011 14:47

heej

vaknade tidigt idag klockan 9 vet inte varför men har iaf var it inne på datan, lagat mat och håller på att städa har bara bäddat sängen hahah lyssnar iaf på den här låten nu den e najs nä men  nu ska jag nog fortsätta skulle va bra om jag kunde tvätta oxå men man ställer in alla sakerna kanske gör det imorgon ist   

Av felicia Apell - 16 januari 2011 01:58

hey har nyss kommit hem. Filmen va skitbra  . När Jalla lampor tända och dörren va upplåst också jag va eeeh jaha fast jag orkade inte stänga av tvna för dom klagar på att min jämt står på hela natten och nu kan dom ju inte säga ngt mohahahah. Aja ska iaf bädda min säng och sen försöka sov om de går EFTERSOM MTV FÖRSVANNNNN VAFAN SKA VI KOLLA PÅ NU TÄNK TYP SOUTH PARK, JERSEY SHORE, TEEN MOM OCH SWEET SIXTEEN. Asså nu måste man typ sätta på en film om typ inte jims värld går på tv asså gud varför  

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards