feliciasofieapell

Alla inlägg under januari 2011

Av felicia Apell - 11 januari 2011 21:31

hejsan nu e jag klar för dagen   har varit i skolan och haft tråkigt, efter skolan åkte jag med andrea till backaplan och handlade lite saker kommer bild sen. När jag kom hem har jag duschat, ätit och pluggat e jag inte bra      jag på idrotten hahaha

   och de hät har jag köpt idag troso, necessär och diadem och sen köpte jag tofsar och en korv om de va viktigt att veta      

Av felicia Apell - 11 januari 2011 11:37

thoooo hejsan nu e de fucking skuula som suger röööv, hahaha ne men vi hade bamba nyss och de va fiskbulla euuuww smakar bajs haha va mogen jag e hhahahaha vi började åtta och jag va död som en fisk och nu vet jag inte vad jag ska skriva joo att jag solade igår med andrea och jag blev bränd      

dagens bild skönheten själv  

Av felicia Apell - 10 januari 2011 18:05

tjooho nu e jag äntligen hemma efter att ha passa två flickor sen klockan halv åtta i morse = död. När jag kom dit sov dom så då somnade jag på deras soffa haha och sov där till tio sen va vi så trötta så vi kollade på tv och åt pannkakor tills ena tjejens kompis kom dit då lekte dom och jag städade efter dom sen kom deras mamma och fick pengar och blev körd hem   


Nu e jag skit trött och imon e de skola   OCH NU NÄR JAG SKULLE KOLLA NÄR VI BÖRJAR STÅR DE KLOCKAN ÅTTA KLOCKAN ÅTTA PÅ MORGONEN   

nä nä nä hejdå

Av felicia Apell - 9 januari 2011 22:09

okej hann inte blogg igår eftersom jag åkte hem till min kusin   

men snabb uppdatering bitches.

Igår va jag ju på ikea och köpte lite saker bara inget speciellt, sen åkte jag hem och då ringde min kusin som va på tingvall så då åkte jag med hem till dom och sov där fast vi va typ uppe jätte seeeeent. Aja nu e jag iaf hemma och har precis duschat ska snart nana eftersoom jag ska upp typ halv sju inom   för jag ska vara barnvakt hela dan. Vi kanske ska gå på bio eller ngt liknande får se vad dom vill. 

aja ha de    helt crazy 

Av felicia Apell - 8 januari 2011 15:15

nu drar jag till ikea  

    

Av felicia Apell - 8 januari 2011 13:33

Nått måste ju vara fel om man vaknar halv sju och e pigg, dessutom så somnade jag vid två också. Allt kan ju inte alltid gå som man förväntar sig eller ?


Idag blir de ikea yes... har velat åka dit ett tag nu eftersom jag vill köpa lite saker vi ska också äta middag där hahah skit billigt så de e ju najs. nu ska jag äta frukost eller aa lunch orkade inte äta i morse. Fyller år snart också     

Av felicia Apell - 7 januari 2011 21:53

nu e jag skit trött bara för jag blev väckt 9 i morse! så ska nog gå och lägga mig och kolla på en film och hoppas på att jag somnar sen. Imon ska åka till ikea        grodor ifrån universeum 

puss  

Av felicia Apell - 7 januari 2011 17:24

idag blev de lite shopping :)

   chips, ansiktsmasker, en playboy filt, ljus och anisktsskrubb. 

   så här ser filten ut och den är lika stor som ett täcke mysigt   

Sen handlade jag lite mer men jag orkade inte ta kort på de men de va bara små saker. puss

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards