feliciasofieapell

Alla inlägg under januari 2011

Av felicia Apell - 15 januari 2011 22:14

nu har jag typ fixat mig ska bara packa väskan och sätta på en kofta eller ngt sånt och sen drar jag  

    

ful bild jag vet men orkar inte lägga tid på de just nu   

Av felicia Apell - 15 januari 2011 20:31

tjoohejsan inget som jag skulle göra förut blev så typ, först så fick min pappa ryk och börja måla om vardagsrummet eehmm.... aja iaf så var vi andra hungriga men vi kunde ju inte göra mat för pappa hade gjort kaos med hela vårat men så vi andra fick ju fly till munkebäck för att äta på ett gatukök och vi fick skit mycket mat jag orkade inte ens äta upp hälften och sen när jag kom hem så va han ju inte klar med sitt måleri så jag gick in och duscha och sen med Andrea till affären och nu e jag hemma och ska typ dra om två timmar för jag och Andrea ska ta bussen till bergakungen och kolla på easy a tror jag den heter så nu ska jag väl fixa mig platta håret och sminka mig. Nu blev de  ett jätte lång inlägg men aja ha de heeeydå   

Av felicia Apell - 15 januari 2011 14:27

hejsan orkade inte skriva igår hade ingen tid   

först var de skola då och sen em kommer jag inte ihåg vad jag gjorde vet bara att Andrea sov här och vi kollade på film och idag har jag varit på cybergymnasiet och hämtat biobiljetter. Jag och Andrea skapå bio sen halv tolv på kvällen så de e najs. Fast nu ska jag in i duschen och sen ska jag nog tvätta och sånt.

  

Av felicia Apell - 13 januari 2011 22:49

hello har nyss kommit hem efter att ha jobbat håååårt haahah nee men de va ju typ bara 3,5 timmar så de va helt okej får ju $$$$ för de så. Aja nu ska jag äta, bädda min säng, borsta tänderna och lägga mig och vänta på att south park ska börja så jag kan somna måste typ kolla på de en stund innan jag sover.


Förut när jag skulle laga mat så var jag så stressad så köttet jag gjorde blev rått ahahahhah lyckad jag e 

  

Av felicia Apell - 13 januari 2011 17:20

hej slänger in ett inlägg nu ska snart åka och v ara barnvakt och ska laga mat nu eftersom min pappa inte kan laga mat så får   jag gö de ha de gött 



jag mår jätte bra nu helt sådär  

Av felicia Apell - 13 januari 2011 14:29

har nyss kollat på säg att du älskar mig, den filmen e jätte bra fast lite sorglig. OMG jag hade på femman och var inne på datan och så kollade jag på tv för de va nån

som skrek och då hade dom hängt en gris  .


Sen måste jag rensa min dator och duscha och nu vet jag inte vad jag ska skriva mer hahha   jätte gammal bild när jag hade blont hår HAHHAHAAAAAAAAAAAAAHAHHAHHH 

Av felicia Apell - 13 januari 2011 12:22

vanade för en timme sen ungefär. Är hemma idag med kände mig inte så bra när jag vaknade hoppas bara jag mår bra imorgon   sitter och äter ngt som jag har lagat fast de va inte gott men haha aa, asså skolan sjuger vi börjar åtta 3 dagar i veckan !

                                    

Av felicia Apell - 12 januari 2011 14:17

har inte orkat blogga idag eftersom jag har feber   har nyss varit och duschat och ska snart lägga mig igen hoppas de går över tills imon   

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards