feliciasofieapell

Alla inlägg under januari 2011

Av felicia Apell - 29 januari 2011 23:27

mina föräldrar 

haha jaa juste dom, när men. Min pappa heter Jim och min mamma heter Jessica och dom har inte varit tsms sen jag va ett år typ så aa det ar alltid varit så. Jag bor ju med min pappa i göteborg för min mamma bor i umeå. Min pappa är väldigt känslokall och kortfattad, han uttrycker inte så ofta utan får ist all damp på en och samma gång hehe. Min mamma är en förstående mamma och kommer med bra förslag så att jag kan lösa saker vilket är bra   

   ehm....

Av felicia Apell - 29 januari 2011 22:32

hejsan kom typ en för en timme sen men orkade inte gå in och blogga då, har iaf tagit kort på lite utav det jag köpte    tröja och parfym    pads,tops choklad, munskölj, tandborste, puder, strumpor och mera    skor, hårfärg, borste, nagellack, tränings maskin och lite andra saker.


Nu ska jag iaf fixa ihop alla sakerna se ya   

Av felicia Apell - 29 januari 2011 16:48

HAHAHA nu har vi shoppat klart för idag  . Men vi glömde att köpa vissa saker  . Nu är vi iaf hos nån som jag inte känner. Visar mina fynd sen ikväll när jag kommer hem omg så billigt

 

gammal bild på mig när jag var luffare   

Av felicia Apell - 29 januari 2011 07:40

hej nu sitter jag och andrea i mitt rum och väntar på att vi ska åka   

  

Av felicia Apell - 28 januari 2011 20:54

vad tiden går snabbt klockan är snart nio men de e la bra  . Kommer inte kunna blogga imon så ni vet, är ju på ullared men kanske gör det på morgonen och kvällen om jag är snäll   nu ska jag fixa lite låtar och duscha och sånt så tror det här blir det sista inlägget för idag

                            

Av felicia Apell - 28 januari 2011 16:58

tjoo breee sitter här vid datan nu men jag gör vettiga saker också, lärxor. Har iaf varit i skolan och pizzan vi gjorde var helt okej så jag åt det som lunch isf för fisk eller vad det nu var. Det hände inger mer roligt i skolan iaf . När jag kom hem tog jag en snabb dusch, åt och kollade på O.C som går på tv nu gött   IMON E DE ULLARED SOM GÄLLER!

japp som sagt är de ullared imorgon med andrea och pappas kompis och hans fru   ska shoppa massor, visar väll de imon isf eller på söndag. AJA här kommer lite bilder jag tog nyss när jag sitter i mon mysiga morgonrock               

massa bilder på MIG   

Av felicia Apell - 28 januari 2011 10:45

min första kärlek.

hahah ee ja har ingen aning kommer inte ihåg vem det kan ha varit säkert nån när man va liten eller så

  

Av felicia Apell - 28 januari 2011 09:02

tjohop sitter och har hemkunskap och vi ska snart göra pizza gött eftersom jag inte åt frukost 

aja vet inte vad jag ska skriva mer för nu ska vi gö pizza   

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards