feliciasofieapell

Alla inlägg under mars 2011

Av felicia Apell - 8 mars 2011 07:11

Asså har sovit skit dåligt inatt eftersom tvn inte var på hahahah! Fast det kommer bli bättre. Sitter och lyssnar på musik och håller på att fixa mig ska snart dra till skolan om typ en halv timma. 

Asså sig ni big brother igår, asså Gurkan han va så ledsen, nää jag tycker fan han ska vinna eller Vanessa hon är också grym! 

Nu måste jag fixa mig    

Av felicia Apell - 7 mars 2011 21:11

Har varit inne och duschat och bäddad min säng. Inatt ska jag försöka somna med Tvn avstängd, jag sover alltid med tvn på om jag är själv annars känner jag min ensam. Timern funkar inte på min tv som jag har nu och om man stänger av tv på fjärrkontrollen så måste man installera om allt igen. Nu har det blivit en vana att den är på hela natten, men såhär kan det inte fortsätta, time for change!


Innan jag ska stänga av Tv blir det BIG BROTHER!

  

  

Av felicia Apell - 7 mars 2011 19:31

Hejsan håller på att fixa i alla kläder, men nu märkte jag att jag inte har så många galgar kvar eller jag har en kvar. Måsta köpa nya galgar så snart som möjligt  

   

Seer ni vilket afro jag har hahha, ska duscha snart också fast efter jag har städat. Det tar skit lång tid för mig att städa men det är för jag tar min  pauser, som nu ahah

Av felicia Apell - 7 mars 2011 16:34

Hejsan nu är jag hemma ifrån skolan!

Ska ta tag i rummet och lyssna på spotify.

Hörs sen

  

  

Av felicia Apell - 7 mars 2011 11:32

Hejsan svejsan sitter i skolan med Jimmbooy och andrea, vi snackar typ ärr och när man skadar sig. Iaf imorse så letade jag efter min dricka i 20 minuter och hittade denn inte vilket gjorde mig ledsen  . Asså vet inte riktigt va jag ska skriva mer än att vi har massa prov denna veckan  vilket suger!    Vill ha cheese nu, e hungerig!

Av felicia Apell - 6 mars 2011 22:04

Okej tänkte berätta vad dom gjorde på thee studio idag då. 

Först kom jag in fick skriva i papper och sånt sen fick jag gå in i sminket där jag fick MASSA smink, de ser kanske inte ut som om det är jätte mycket på men de va skiit mycket, jag sa att jag inte ville bli målad som en transa då sa hon som fixade de att man ser nästan bara hälften på kort.Det blev iaf en lila färg på ögonen. Efter sminket var de håret som blev lockar  . Sen fick man vänta i typ en halvtimme och sen var det dags at plåtas, man ska ha med sig tre ombyten och då var man typ inne i två minuter och sen fick man byta kläder. Allt gick skit snabbt sen fick man välja vilka kort man skulle ha, jobbigt att välja 10 av 57 kort så han gav mig en extra bild, men jag kan inte hjälpa att jag är så SNYGG. Det va vad jag har att berätta för denna gången!   

  

Nu blir det sängen   

Av felicia Apell - 6 mars 2011 16:00

Nu är jag hemma igen som ni kanske märkt  . Hade skit kul på the studio och allt gick snabbare än vad jag trodde.  Här kommer en bild      

Av felicia Apell - 6 mars 2011 10:01

Hejsan nu har jag duschat och målat naglarna!

   Fick fundera ett tag på vilken man skulle ta men det blev....   Denna färgen på .....   dessa naglar 

Vi sticker iaf om en timme ungef'är känner mig lite stressad för vet inte om jag kommer glömma nått eller så men aja får ta det som det kommer  

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards