feliciasofieapell

Alla inlägg under mars 2011

Av felicia Apell - 21 mars 2011 19:09

Tänker ta en pause från bloggandet nu orkar inte. Kommer väll tillbaka en annan dag kanske.

Av felicia Apell - 21 mars 2011 15:57

Nu är jag hemma ifrån allt kul. Rickard va snygg även om han är äldre. De va jätte roligt förutom att man fick ont i röven och ryggen. Vi fick till och med mat och saft skiit snäll och sen får vi ju betalt för att vara där.  Det ser ju rätt stort ut på tv med de är skit litet plats för 100 pers bara ser typ ut att vara mycket mer   

Av felicia Apell - 21 mars 2011 08:11

God mörgon sitter i min säng och ska snart gå upp och ta en dusch. Kommer inte kunna blogga så mycket idag eftersom vi ska till postkodmiljonären, tar ju inte med datan. Så vi hörs när jag kommer hem ist. Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva så haa en good dag!

Av felicia Apell - 20 mars 2011 23:48

Äntligen är Elias hemma åååh har saknat honom skit mycket! Helt plötsligt blev jag pigg som jag vet inte vad. Elias hade med sig en sköldpadda med sig till mig, jag döpte honom till Robert!

 

Kärlek vid första ögonkastet.

I love you Robert 

God natt gott folk hörs imorgon! 

Av felicia Apell - 20 mars 2011 22:43

jag tror jag är paranoid. Det är därför jag inte kan sova med tvn avständ för då hör jag massa saker, ibland blir jag fan så rädd att jag börjar gråta usch hemskt. Hur ska jag överleva livet? kan ju inte ligga i sängen med panik, somnar ju aldrig så.   

Av felicia Apell - 20 mars 2011 22:28

Hej nu sitter jag här och big brother är slut finns inget att göra. Måste vara vaken tills dom kommer hem ifrån landvetter sååå kul när man är helt trött asså. 


Usch vill från sverige utomlands bara en vecka i sol och värme så är jag såå nöjd så  

 

Av felicia Apell - 20 mars 2011 21:06

Big brother nu. Vem ska ut nicky eller katarina ? 

Själv tycker jag nicky, för han är så tråkigt sover näsyn bara.

 

Av felicia Apell - 20 mars 2011 20:27

Nya stjärntecken finns nu men jag täncker fan inte vara en stenbock

  Ser ni att det finns ett nytt stjärntecken, ormbäraren. 

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards