feliciasofieapell

Alla inlägg under mars 2011

Av felicia Apell - 29 mars 2011 06:58

God morgon. Klockan ringde för en halv timme sen men jag gick upp för tio minuter sen skolan börjar iaf åtta  . Nu ska jag fixa mig och sen dra, kommer inte kunna blogga idag eftersom vi ska lämna in våra datorer idag så dom ska byta ngt chip i dom, får iaf tillbaka den när skolan slutar och då kan jag blogga!


Av felicia Apell - 28 mars 2011 21:46

Nu har jag varit på dansen och shoppat, vad man hinner med mycket när man skyndar sig!

Åkte iaf in till stan efter dansen eftersom jag dansar på svingen så e de bara två hållplatser. Köpte iaf lite saker visar bild sedan. 


Skönt att äntligen vara hemma efter en kanon dag. Kom hem vid havl nio men har pluggat och käkat men nu är jag väl klar ska tvätta bort mitt smink krypa ner i sängen och kolla på big brother och sen sooova    disney och hello kitty trosor från HM, ni som är medlem på HM får 10 % rabatt på allt ni köper tills på torsdag tror jag så passa på!    skinnjacka från gina tricot.

Sen köpte jag lite presenter också fast de lägger jag ju inte ut här ahhaha 

Av felicia Apell - 28 mars 2011 16:17

Hellu kom nyss hem från skolan, slutade fyra som vanligt. Dansen börjar ju kvart över sex så ska vara där då, haha min dans lärare var på min skola idag!


Kunde inte blogg mer förut eftersom min data dog så det var inte mer med de men bloggar när jag kommer hem sen mer om jag orkar.  Ska kolla min mail nu och se om morfar har svarat(han bor i thailand) det hoppas jag  . Ha de gött folket och måste bara säga att det är roligt att alla ni läser min blogg verkligen men vad vill/tycker ni jag ska skriva mer om tex skolan, mat, shopping, skönhet, dagens outfit,   min familj, dagens tips eller ngt annat!

 

pusspuss!

Av felicia Apell - 28 mars 2011 12:30

Tjo hej sitter i skolan och vi har lunch rast nu i bamba va det äcklig mat och eftesom mattsson snacka om nått äcklig hade man ju inte lust att äta!


Snart ska vi ha Spanska och jag ska veta vilka delar jag måste göra om eftersom jag gjorde provet när jag var sjuk så får jag göra om det jag vill  .  


Nån dag i veckan ska jag sätta upp en säng himmel i mitt rum om pappa kommer ihåg att ta med borren hem från jobbet!

 

puss 

Av felicia Apell - 27 mars 2011 21:55

Nu e jag skit trött har ränsat skit mycket i mitt rum och flyttat på massa saker blev typ klar halv nio och tog en till dusch nu ligger jag i min säng och kollar på big brother. För övrigt så har det snöat idag, inte roligt. God natt!

 

puss!

Av felicia Apell - 27 mars 2011 12:09

Hejsan hoppsan, här sitter jag nyduschad framför datan. Blev ingen uppdaterning igår eftersom jag inte hann har iaf varit med kevin hela helgen, han sov här. Måste verkligen städa mitt rum eftersom vaktmästaren ska komma och fixa med elementen imon så man måste flytta allat framför= min säng och allt där under, vet inte ens hur jag ska sova mitt rum är ju så lite hmmm?      

puss  

Av felicia Apell - 25 mars 2011 23:41

God morgon nu ska jag snart sova är skit trött. Vi ska sova med tv avstängd, får se hur dettta går kommer iaf ha Kevin och Robert(

sköldpaddan) här med mig så jag överlever hahah

 

God natt gott folk  

Av felicia Apell - 25 mars 2011 20:43

NJu e jag hemma med kevin vi skulle åka till en affär men så hitta vi inte ens bussen och sen stängde de ändå klockan sex så vi sket i de!


Snart ska vi kolla på big brother fast det börjar om en timme, men nu ska jag inte skriva mer eftersom kevin ville ha datan annars blir han

sur. 

 

  

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards