feliciasofieapell

Alla inlägg den 2 december 2010

Av felicia Apell - 2 december 2010 12:21

okej inläggen för ut var lite kryddade hehe


sitter hemma eftersom vi inte någon Bild då så jag äter skulle igentligen gå och köpa en pizza men haha aa kom inte så lång aja ville typ bara säga de och att jag ska sminka mig för de gjorde jag aldrig i morse eftersom vi började klockan åtta !!!:/

Av felicia Apell - 2 december 2010 10:23

Yo mannen sitter i skuuulan och ha matte men jag skolkar vaffan. ska gå och dabba mattson nu han ska få så mycket dabb så han kan inte stå mer men det gör jag varje dag för jag e så kriminell så kriminell



fuck hej från er gangster 

Av felicia Apell - 2 december 2010 10:03

nemen hallå nu e de så att jag inte palla blogga men nu gör jag de endå så aa hahaha vette fan vad de e med mig man aa 


sitter i skolan och har NO de e skit tröök för fattar ingenting de e om atomer ee haha men ba whaaat 


satt barnvakt igår fick lite $ ska göra de idag igen så får ännu mer och de e så lätta pengar yeah ska ta och sola nån dag typ imon får de bli.


 blir ingen bild idag fö han e sjuk mohahah nee nu ska vi ha matte för vi har prov igår 

 xoxo Fillen (jah har inte damp jag e heeely normal)


Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards