feliciasofieapell

Alla inlägg under december 2010

...

Av felicia Apell - 22 december 2010 20:30

tja tja har inte orkat blogga har varit mycket nu begravning,julfirande och sånt men nu slänger in nått


 igår var jag hos min bror och hälsade på idag var jag med min andra bror på liseberg och de va najs nu skulle jag igentligen städat men så kom andrea så får göra de imon orkar ändå inte nu och imon ska jag julhandlaoch fixa de sista om jag hinner och på fredag e de faktist jul och då ska jag först till mormor och sen ska jag hem till familjen där de antagligen blir julkaos heheh men vad e en jul utan de lixom


aja nu ska jag dansa med andrea och sen duscha hihi får jag south park idag häller hej hopp gummi snopp ;D 

Av felicia Apell - 14 december 2010 19:24

sitter och lyssnar på fanta och rosè (y' 

har nyss varit och solat ska städa nu och sen ta mig en dusch 

igår hände de inget speciellt direkt


  

syns inte så mycket på bilden men lite färg se ni :)

Av felicia Apell - 11 december 2010 17:38

idag har jag varit på kviberg med andrea :) fan va halt de va höll på att halka flera gånger.

igår hade jag omprov i matte fick åtta mer poäng mer än förra gången vilket är godkänt ;D nöjd.....

Just nu e jag sugen på att köpa något gott som ananas och ladda på min  men pengar det är slut :(

imorgon ska jag med min lillebror till universeum, ta bort min aterom(älskar ordet) och göra klart mitt bildarbete.   

bild på ananas pusshej

Av felicia Apell - 9 december 2010 09:31

sitter i skolan nu och har NO fattar ingenting som vanligt hehe

hade spanska förut och skulle sjunga feliz navidad eller vad den heter och annika e ju bara för rolig när vi ska sjunga :)

Ska ha omprov i matte imon så kanske ska plugga till de sen och så ska jag göra sallad som vi ska äta till middag ikväll gott och så ska jag hjälpa elias att baka kolakakor som han ska ha med till skolan de e ju såå gött :D:D


försökte ladda upp en bild men de gick inte

aja tjaadå eller pusshej som vi människor säger ;P

Av felicia Apell - 6 december 2010 21:16

sitter och lyssnar på rock that body grym e den, pluggar lite också eftersom jag måste på omprov imon på engelska hehee sånt som händer men de blir min andra gång som jag är där (Y)


var på allum idag efter skolan köpte bobbys shampo, en tandkräm och en hårinpackning hahahha intressant 


okej har inget meer att säga typ :):)

  typ för ett år sedan då var man blond ehheh pusss

Av felicia Apell - 5 december 2010 17:26

tja tja bloggen....typ.

Fredags; var i skolan sen drog jag med Andrea till frölunda och shoppade lite kommer en bild på en tröja som jag köpte orkar inte visa de andra med de va iaf ett par byxor och en annan tröja och en mega diadem haha. Sen åkte jag och sola och brände halva min kropp typ hahah 


Lördag; drog jag till min mormor och söv där och käka massa god mat


idag; har inte gjort så mycket fick äntligen en spargris fast de e inte en gris utan en pussmun :) ska ladda upp ett kort på den också :D


Imon ska vi till burgården och göra ngt gymnasie test typ inte kul ska va där 8.30

pöss hej

  

bild på tröjan jag köpte 

  

spargrisen/sparpussen 

Av felicia Apell - 2 december 2010 12:21

okej inläggen för ut var lite kryddade hehe


sitter hemma eftersom vi inte någon Bild då så jag äter skulle igentligen gå och köpa en pizza men haha aa kom inte så lång aja ville typ bara säga de och att jag ska sminka mig för de gjorde jag aldrig i morse eftersom vi började klockan åtta !!!:/

Av felicia Apell - 2 december 2010 10:23

Yo mannen sitter i skuuulan och ha matte men jag skolkar vaffan. ska gå och dabba mattson nu han ska få så mycket dabb så han kan inte stå mer men det gör jag varje dag för jag e så kriminell så kriminell



fuck hej från er gangster 

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards