feliciasofieapell

Alla inlägg den 5 april 2011

Av felicia Apell - 5 april 2011 21:00

Har nyss kollat på little Fockers och ska kolla på desperate housewives nu och sen blir det big brother.


Igår var jag hos skolssystern.....iaf varför ska hon jämt tjöta. Enligt henne så vet hon mer än mig än vad jag vet om mig själv. Grejen är den att jag lyssnar knapt på hälften utav vad hon säger men ändå bablar hon. Jag blir arg när hon bablar om allt.


Vad har ni gjort idag då? varit i skolan och sånt.


   

Kollade även på Tangled fast jag typ somade så jag såg typ bara halva haha. 

Av felicia Apell - 5 april 2011 10:05

Hey på er! vet att det har varit dålig uppdatterning men efter skolan igår hade jag så ont i mitt huvud så jag gick och la mig och halv sov vaknade vid big brother och kollade på det sen kunde jag inte sova så kollade mer på tv. Somnade väll vid 5? sen ringde klockan 20 i 7. Mådde jätte illa när jag vaknade ingen och var trött så jag drack, men det ville inte stanna i magen länge s¨å det spydde jag upp. Sen gick jag och la mig och sov. Snart ska jag in i en dusch och fräscha upp mig.


Såg vädret nyss, regn här i göteborg usch!

   puss   

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards