feliciasofieapell

Alla inlägg den 10 april 2011

Av felicia Apell - 10 april 2011 22:50

FAN TA VISSA MÄNNSIKOR. HAR NI INGET BÄTTRE FÖR ER ÄN ATTT FÖRSTÖRA FÖR ANDRA ELLER. ÅÅÅH BLIR SÅ ARG. 


Hoppas att jag kan fixa detta nu orkar inte börja om på nytt. 

 

Av felicia Apell - 10 april 2011 22:44

Nu hade jag tänkt mig att gå och sova. Har fått veta en jätte nyhet men får tyvärr inte berätta detta till någon och det gör jag inte pga respekt. Hade iaf gäster här idag så det var kycklinggryta till middag

och sen hade elias bakat till efterrätt.

   man tar smördeg och lägger choklad i och låter det smälta i ugnen, skit gott man kan göra med ljus choklad också.

 

Av felicia Apell - 10 april 2011 19:44

Hejsan svejsan sitter i mitt rum och lyssnar på musik och väntar på att maten ska blir klart, ska äta kyckling. Är rätt hungerig har bara ätit frukost idag.  Igår åt vi vegetarisk mat   Så här mumsigt såg det ut hmmm, nä men det är typ paprika, tomat böner och morot ser det ut som, inte riktigt min stil om man säger.

Jag och elias tog lite konstiga bilder. Här har ni dom:         

Av felicia Apell - 10 april 2011 15:23

Satt nyss och kollade i Lottas( min plastmamma) year book som hon fick då hon var i usa som utbytesstudent. Här får ni    några riktigt fina bilder från high school från 90-talet!

                                 

 

Av felicia Apell - 10 april 2011 13:20

Fan vad tiden går fort gick och la mig tidigt igår ju sen vaknade jag typ 12 av att elias satt i mitt rum och kollade på film bara helt sådär. Kollade iaf en stund sen somnade jag igen vaknade 4 och frös och var törstig så gick och drack sen var jag helt pigg haha inte konstigt. Låg och tänte på massa saker fram till fem sen somnade jag om och vaknade 10 och åt sen somnade jag och vaknade för typ en timme sen. 


Måste städa idag vi ska få gäster sen så det är la bara att

börja. 

  Elias hade tagit ett kort när jag sov, ehh hahah 

 

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards