feliciasofieapell

Alla inlägg den 9 april 2011

Av felicia Apell - 9 april 2011 20:19

Nu orkar jag inte vara vaken mer dagen slutatde skit så jag går och lägger mig nu och glömmer bort att de dåliga!

     

Av felicia Apell - 9 april 2011 18:55

  Asså jag har 13 väskor och jag använder dom knapp jag måste fan slänga några. Alltid när jag ska slänga något får jag tanken men jag kansek behöver den när jag ska gör de eller de . Tex har en en ryggsäck som jag inte har andvänt sen jag va typ 11 och har inte använt den mycket så jag har tänkt men aja det är ändå en björnborg och den är knappt använd, kanske får för mig att bli en bluggis med ryggsäck. Haha nee men seriöst måste slänga minst två nu.

 

Av felicia Apell - 9 april 2011 18:28

Pinsamt!

En pinsam sak som hände mig igår kommer här. Vi skulle ju springa i Skatås så jag tänkte byta om till springkläderna på toan i skolan, gick ju inte derket att byta om där? Iallafall så hår jag in och orkar inte ta av mig mina converse efter som det finns dragskedja där nere på byxorna. Det var nån som ÖPPNADE toa dörren och där stod jag utan byxor HAAHAH. Jag bara skrek som en idiot och den som öppna gjorde det samma och smällde igen dörren. Jag hann inte se vem det var och ville ju såklart veta vem som hade öppnat dörren, så jag öppnar dörren igen och det är en tjej ifrån min parallellklass, jag skratta så jag nästan pissa på mig efter en stund kom kom en tjej ifrån hennes klass och fråga vad som hade hänt, då hade hon hört oss skrika som idioter. 


En vanlig dag i Felicia liv.

 

Av felicia Apell - 9 april 2011 11:35

1  Jag har ett jätte fult ärr på mig armled, och NEJ jag har inte skärt mig utav skulle byta ett kort i en fotoram och skar mig på en

svart pigg som man stänger ramem med och fick sy 8 stygn.


2 Jag hatar spindlar, kryp, sniglar och maskar. därför har jag en sänghimmel ifall det skulle komma in en nu när det är sommar så har jag ett litet skydd.


3 Har fått en tvångstanke att jag måste ha på kranen när jag ska gå på toa även om jag är ensam hemma. 


4 Jag har 5 stycken underbara småbröder, för er som vill veta vad dom heter Kristian, Elias, Linus, Andreas och Robin. Älskar dom jätte mycket även om vi inte träffas jätte ofta. 


5 Att jag blir brukar bli kallad bortskämd för att jag tex har data, tv kamera och alla såna där saker. Men folk fattar ju inte att det är sånt jag har fått när jag har fyllt år eller i julklapp de är inte så att jag går till min pappa och säger den här kameran är dålig kan jag få en ny. Man får också tänka på att vi lever år 2011 och varenda unge har en mobil, nu går det runt 6åringar med en iphone. 

 

 

Av felicia Apell - 9 april 2011 11:22

Skulle vara i stan klockan 11 idag men så vaknade jag för en kvart sen och insåg att jag var försenad. Har iaf ändrat tiden till havl två ist så jag hinner och ducha och sånt gött. 


Kunde fan inte sova inatt kollade på big brother klockan ett men somnade till och sen vaknade jag en timme efter och sen var jag jätte pigg så satt inne på datan en stund och kollade på en film och sen somnade jag runt fyra halv fem. 

 


Har ni hört denna nya låten?

puss  

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards