feliciasofieapell

Alla inlägg den 14 april 2011

Av felicia Apell - 14 april 2011 21:48

Här får ni lite bilder ifrån dagens musiklektion.

                 Vi har skirivt en egen låt på musiken så vi skulle spela in den idag HHAHHA säger jag bara. Snart börjar big brother så det ska ses och sen ska jag äntligen sova. Känns som om jag har varit sur hela dagen idag så ska vakna på den bästa sida imon. 


Ps de kanske inte blir så mycket bloggande imorgon tror inte jag tar med mig min dator eftersom vi ska gå och simma, köpt ny bikini idag visar den imorgon tror jag 

   

Av felicia Apell - 14 april 2011 18:13

'

1. Jag är född i mölndal.

2. Jag är rätt klantig och slåe mig rätt ofta 

3 jag vill åka utomlands nu 

4. jag försöker oftast försöka vara glad även om jag är ledsen

5. jag behöver en ny mobil rätt nu 

6. nån har hackat min hotmail och det har gjort mig väldigt sur

7. jag älskar serien O.C

8. Jag har alltid älskat Brittan (britney spars)

9 Jag duschar typ varje dag och älskar det!

10. Jag har skit mycket läxor att göra under påsklovet.

 

Av felicia Apell - 14 april 2011 17:02

Gött kom in på porthälla ekonomiprogrammet!

     Känns skit gött, ville bara till porthälla faktist 

 

Av felicia Apell - 14 april 2011 15:31

Heellu sitter i mitt rum och lyssnar på musik ska snart blocka ut allt ur bokhylla för att slänga den får väl ränsa allt i bokhylla samtidigt. 

Ser ni vad fint väder vi har i göteborg idag!

=

  

Av felicia Apell - 14 april 2011 09:38

Har ni sovit gott?

själv vaknade jag tjugo i fem pga att min ena mobil ringde och jag trodde det var morgon. Men somnade om sen efter en halvtimme. 


Just nu är jag i skolan och vi har no och vi ska skriva om en teknisk konstruktion. Idag får vi också reda på om vi har kommit in på gymnasiet, fast det är klockan två då.


 

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards