feliciasofieapell

Alla inlägg under april 2011

Av felicia Apell - 9 april 2011 11:35

1  Jag har ett jätte fult ärr på mig armled, och NEJ jag har inte skärt mig utav skulle byta ett kort i en fotoram och skar mig på en

svart pigg som man stänger ramem med och fick sy 8 stygn.


2 Jag hatar spindlar, kryp, sniglar och maskar. därför har jag en sänghimmel ifall det skulle komma in en nu när det är sommar så har jag ett litet skydd.


3 Har fått en tvångstanke att jag måste ha på kranen när jag ska gå på toa även om jag är ensam hemma. 


4 Jag har 5 stycken underbara småbröder, för er som vill veta vad dom heter Kristian, Elias, Linus, Andreas och Robin. Älskar dom jätte mycket även om vi inte träffas jätte ofta. 


5 Att jag blir brukar bli kallad bortskämd för att jag tex har data, tv kamera och alla såna där saker. Men folk fattar ju inte att det är sånt jag har fått när jag har fyllt år eller i julklapp de är inte så att jag går till min pappa och säger den här kameran är dålig kan jag få en ny. Man får också tänka på att vi lever år 2011 och varenda unge har en mobil, nu går det runt 6åringar med en iphone. 

 

 

Av felicia Apell - 9 april 2011 11:22

Skulle vara i stan klockan 11 idag men så vaknade jag för en kvart sen och insåg att jag var försenad. Har iaf ändrat tiden till havl två ist så jag hinner och ducha och sånt gött. 


Kunde fan inte sova inatt kollade på big brother klockan ett men somnade till och sen vaknade jag en timme efter och sen var jag jätte pigg så satt inne på datan en stund och kollade på en film och sen somnade jag runt fyra halv fem. 

 


Har ni hört denna nya låten?

puss  

Av felicia Apell - 8 april 2011 23:49

Usch vad jag fryser, har varit utei nästan 4 timmar och tog på mig en t-shirt och en tunn jacka och inga vantar sheet va kallt. Är hungerig så ska ta en nattmacka med elias och sen borsta tänderna och sova ska upp tidigt imon.      Mina händer är helt röda och bleka och torra och äckligt och helt blää!

Av felicia Apell - 8 april 2011 20:56

Tagga tagga om en timme börjar storebror( big brother). Ni som inte följer de borde verkligen ta och börja och följa detta fett grymma program. Jobbigt att det inte går på lördagar. 


Vem tror ni vinner då? 


Själv tror jag det blir typ gurkan eller Sara. Innan ville jag att det skulle vara Vanessa men hon blev bara jobbig tillslut. 

Ha en goo kväll gott folk  

Av felicia Apell - 8 april 2011 16:34

HAr inte haft med mig datan i skolan idag eftersom vi ändå har haft nationella prov fram till lunch och sen skulle springa i Skatås. Vi sprang 2,5 km haha sprang på 19 minuter, skiit nöjd.


Har iaf duschat men har lust att ta ett bad

     

sov med flätor i natt som ni kan se     

Av felicia Apell - 7 april 2011 20:22

Sitter i min mysiga säng just nu och väntar på att duschen ska bli ledig. Iaf har sätt upp sänghimmlen nu blev braa. 


Elias fråga mig om jag ville gå till affären förut och s¨åklart ställer man upp för sin bror! På vägen hem så såg vi BENJAMIN som var ute  och sprang, var snäll och gav honom godis! 


Nu ska jag in i de efterlängtade duschen

   

så här såg deen ut först men sen....

   Sydde jag den lite på kanten så det blir som en liten öppning  

Av felicia Apell - 7 april 2011 18:17

Hello sitter i mitt dammiga rum, papi har borrat ett hål i taket eftersom jag ska ha min sänghimmel där. Asså den maten jag gjorde förut blev jätte konstig köttlimpan såg ut som en kladdkaka som smakade konstigt. 


Åt en apelsin förut mums vad gött!


Vet ni vad?....jag har inte ätit något godis, druckit läsk eller nått sånt på hela veckan, ska jag hålla ut ända tills på söndag? får vi se.      

Av felicia Apell - 7 april 2011 15:24

Har inte kunnat blogga idag eftersom vi har haft strömavbrot i skolan haha. Skolan var väl som vilken annan dag som helst. Har städat i köket och ska snart laga mat. Vi köper mat ifrån linas matkasse och idag ska jag laga någon köttlimpa, hhhmmm får se hur det blir. 


Imorgon har vi nationella prov, Engelska. På idrotten ska vi springa i skatås, blir gött har viljat springa runt härlanda tjärn men har inte blivit av.

  Dagens outfit har ni här:

      


Blå adidas tröja från freeport

  

byxor från bikbok

 

tunika från gina 

ha det gött nu 

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards