feliciasofieapell

Alla inlägg under april 2011

Av felicia Apell - 18 april 2011 09:21

Ska in och ta en snabb dusch och sen ska jag sticka till en släckting som bor en bit utanför gbg, ska mest åka dit för att plugga har små mycket just nu. Skulle sova över men får se om jag har lust sen men om jag sover där blir det ingen mer bloggning idag tror jag så ni får ha en bra dag!    

Av felicia Apell - 17 april 2011 15:05

hmm mitt största mål är nog att åka till usa och ha ett fantastisk år och prova på så mycket saker som möjligt. En dröm är nog kanske att...hmm assåå min största dröm är nog att åka till usa helt ärligt men skulle också vilja åka till tex thailand eller typ kenia eller något sånt afrikanskt land. En önskning är kanske att rida på en elefant HAHAHAH helt ärlig så vill jag göra det, kanske låter konstigt men jag tycker det verkar riktigt coolt. Jag önskar också att jag och alla mina nära och kära kommer må bra och inte får några problem i sina liv. 

     

Av felicia Apell - 17 april 2011 14:59

Eller jag vaknade ju för ett tag sedan men har varit och sprungit runt tjärnet med Elias vi stannade också vid bryggorna och tog lite kort.

                     

Av felicia Apell - 16 april 2011 19:10

Sheet den saken jag sa förut som kunde hända när som helst har precis hänt OMG!

Det kommer typ br DRAMA DRAMA DRAMA......

omg omg är fortfarande nervöss. Hade köpt massa gott gott men nu är jag så nervös så jag kan inte äta oooh nooo. 

Sitter iaf och passar Andreas(lillebrorn) och väntar på att Lotta och pappa ska komma hem så dom kan ge mig mer info.

Allt detta hade jag tänkt att götta till mig med....kommer kanske funka mitt i natten hehe.

 

ser ni den nya designen på maraboun? sheet najs

 

Av felicia Apell - 16 april 2011 11:33

Min favorit årstid är nog sommaren. Man kan åka till havet och sola och bada eller grilla. Man kan vara ute sent och det blir inte kallt eller mörkt. Man behöver inte ha en tjock fet jacka och se tjock ut, man får visa sitt riktiga jag. Man kan hitta på roliga saker på sommaren så som utflykter eller typ dra till Liseberg elller bara ta det lugnt hemma. Bästa av allt är ledigheten ifrån skolan. Andra saker som är bra är att man kan resa, bli brun och träffa  massa kompisar.

   

Av felicia Apell - 16 april 2011 11:15

Jag skulle nog mest i hela världen vilja traffa min morsa typ sitta och kolla på en mysig film och käka god mat som tex mammas sallad såå god är den. Det var ju så längesen. Ibland vill jag typ bara att jag ska kunna komma till henne när som helt hur som helst, men hon bor ju i andra sidan av sverige så det blir ju lite svårt. När jag är 18 så ska jag komma till dig mamma det vet du. Saknar dig så mycket så jag vill ibland bara springa ut och skrika som en idiot.

   

Av felicia Apell - 16 april 2011 11:02

Blev ingen bloggning igår men ska berätta lite snabbt var jag gjorde. Först var jag i skolan och hade inte med datan för vi skulle åka och simma på idrotten. När vi simmade så hann vi typ simma i 10 minuter, såå värt pengarna asså. Efter käkade vi på donken och sen var det hem. Väl hemma var jag så trött så jag somnade. Vaknade vi typ 8 igen och snackade med Lotta om en grej som kan hända när so helst typ nu imon eller kanske om en vecka, vill att det ska hända nu blir typ nervös ahah. 


Just nu har jag precis slagit in mina glas i tidningspapper så att dom inte ska gå sönder och snart åker bokhyllan ut.

                 lite utav det som vi mumsade i oss!

 

Av felicia Apell - 14 april 2011 21:48

Här får ni lite bilder ifrån dagens musiklektion.

                 Vi har skirivt en egen låt på musiken så vi skulle spela in den idag HHAHHA säger jag bara. Snart börjar big brother så det ska ses och sen ska jag äntligen sova. Känns som om jag har varit sur hela dagen idag så ska vakna på den bästa sida imon. 


Ps de kanske inte blir så mycket bloggande imorgon tror inte jag tar med mig min dator eftersom vi ska gå och simma, köpt ny bikini idag visar den imorgon tror jag 

   

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards