feliciasofieapell

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av felicia Apell - 1 februari 2011 18:39

min dag.

Jaa idag så ringde klockan 7.25 fast den skulle ringa 6.40 för jag börjar 8 så blev jätte stressad och packade allt, borstade tänderna, kläddde på mig sminkade mig snabbt, plattade håret och tog med en popcorn påse för att äta till frukost. På vägen halkade jag på isen fast tror inte de var många som såg hehe. Hade sedan No labb, slöjd, idrott, lunch, so och engelska. Andrea var så snäll och väntade på mig eftersom de va bara min grupp som hade engelska  .Sen när jag kom hem så började jag med engelskan direkt duktig. Vid fem kom Mikael till oss, så han pluggade också medans jag gjorde engelska. Sen åt vi fast jag var inte så sugen på maten de var potatismos och korv så jag åt en halv korv...normalt aja ibland orkar man inte. Nu blev inlägget jätte långt men nu ska jag fortsätta med Engelskan måste få bra betyg      

måste ju ha choklad när man pluggar   

Av felicia Apell - 1 februari 2011 11:37

Hej sitter i skolan nu och har rast vi har haft no lobb, slöjd och idrott. Hann inte äta frukost idag men jag tog med mig en popcorn påse och åsa poppade den åt mig så det blev min frukost, i bamba var de fisk och potatismos helt okej fast jag har typ ingen matlust. Aja har inget mer att säga ha de.   

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards