feliciasofieapell

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av felicia Apell - 25 februari 2011 19:53

Hej bloggen blivit dålig uppdatering idag men får göra det bättre nu.

Var ju i skolan hade Hemkunskap, So, Matte och idrott. Efter skolan gick jag iaf hem och låg och vilade en stund och sen pratade jag med min kära kusin Kevin. Juste har laddat på min mobil med pengar nu så kan smsa och snacka  . Sen drog jag till stan med andrea för jag skulle köpa en present till Rebecka som ska ha tjejmiddag imorgon, så nu var det fixat  . Köpte också lite saker till mig själv men de orkar inte jag lägga upp men det va inte så mycket bara en body spash och ett par byxor men tror jag ska byta dom för dom va inte så snygga som jag trodde.


Aja efter jag hade varit i stan så drog jag hem och käkade pizza. Nu sitter jag här i köket och är inne på datan och kollar på lite kläder som skulle kunna passa när jag ska till fotografen, förslag till färg och plagg?


Vill sova men kan inte sova nu då kommer jag vara skit trött imorgon så får la ta en dusch och så men nu blev detta jätte lång och säkert jätte tråkigt ahhah 

  

Av felicia Apell - 25 februari 2011 11:27

hej igen Sitter på So:n och vi har ntss sjungit för Johan grattis johan. Förut hade vi hemkunskap och vi gjorde paj usch fyfan det smaka ÄGG. Sen har det väl inte hänt så mycket mer.

Dagens händelse att man har fått pengar=shooppaa , vet lite som jag ska shopa men vet inte om det blir idag eller imon det får vi se .                                                                               bränd

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards