feliciasofieapell

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av felicia Apell - 23 februari 2011 22:10

Idag har jag varit hemma ifrån skolan eftersom jag passade min lillebror som var sjuk. Kanske låter konstigt men mina förädrar skulle på viktiga möten, så vem ställer inte upp om inte bästa syrraan (okej dom har ju bara en hahah). Sen lagade jag ju mat till dom också. Fick en liten belöning också ett fint halsband          

Av felicia Apell - 23 februari 2011 21:49

fan också skulle sett på efterlyst men nu har jag typ missat hela grejen urrrrk också(mongo)   Aja big brother kommer iaf vid tio som är om nio minuter vaffan skulle typ tvätta mitt anskite och sånt innan så jag kunde lägga mig i sängen. Får fixa allt i pausen då.

  

Av felicia Apell - 23 februari 2011 21:12

Nu kommer bilder ifrån vad jag har kööpt

                    Andrea köpte en present till mig eftersom jag var hemma ifrån skolan  Sen tvingade jag henne köpa en tandborste för jag tappade den i toan, HAHAH lång historia 

Av felicia Apell - 23 februari 2011 20:23

hej nu är jag hemma hos mig med andrea, vi åkte till allum istället för stan fick med mig lite saker men de lägger jag upp sen   

        

bilder från dagen 

Av felicia Apell - 23 februari 2011 17:18

hejsan bloggen slänger in ett snabbt inlägg nu ska strax till stan med andrea Har varit hemma ifrån skolan idag  .      Vad tusan e detta igentligen har alltid undrat de, är där lukten ifrån avloppet kommer eller?   Köpte mig denna drickan i dag som inte vad god men.....   Elias älskade den ;)   Lagade en god middag till familjen idag   

Av felicia Apell - 23 februari 2011 07:32

godmorgon bloggen, inatt var en jobbig natt somnade väl vid elva sen vaknade jag vid två och var hungrig och åt  somnade igen vid fyra och sen vaknade jag vid fem och har inte kunnat sova sen dess,  KUL!!!.   

så här känner jag mig just nu hahah

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards