feliciasofieapell

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av felicia Apell - 21 februari 2011 22:47

Nu ska jag kolla på big brother och sen sova så nu säger jag godnatt   

haha ny tvättat ansikte!

Av felicia Apell - 21 februari 2011 21:25

hej tänkte ha en grej så ni får rösta om vad jaag ska göra varje vecka, typ sånna konstiga saker så ni får rösta nu för om ni inte röstar så gör jag de inte finns iaf i till vänster, under frågorna så rösta rösta. Haha tänkte att de kunde bli en rolig grej så filmar jag det eller tar kort     

Av felicia Apell - 21 februari 2011 20:52


   här har ni film på när jag piercar naveln   

Av felicia Apell - 21 februari 2011 20:13

Nu är det så att jag har typ massa blogglust haha men har inga bilder, inte kul. Tycker själv att det är tråkigt om man läser nåns blogg och det inte finns nya bilder. Detta mste fixas imon ska ladda kameran och ta med till skolan hahha finns la alltid nått kul där lixom. Slänger in lite bilder ifrån veckan        jag provar mittbena   

   bild ifrån när jag piercade naveln kan lägga upp film kanske   

Av felicia Apell - 21 februari 2011 20:01

Nu när man ändå är inne och bloggar så vill jag skriva att jag så gärna vill åka utomlands typ Argentina eller nått där i Latin Amerika, men jag och Andrea ska åka till Polen i sommar det blir najs  . Sen kanske det blir en dagstripp till Danmark också bara för att komma ifrån Sverige.

   Det hade inte varit fel att vara där nu bara lämna allt    

Av felicia Apell - 21 februari 2011 19:48

ja vad säger ni om big brother igår verkar det som om det kommer bli grymt?

själv tror jag det kommer bli bra kommer iaf följa det till de suger typ haha nää men deltagarna va ju lite random  .  

Skulle nu kunna tänka er att vara med i Big Brother? 

Själv skulle jag nog inte kunna vara med där asså nej tack till att bli filmad när man ty e på toa och duschar vaffan, privatliv tack! Nä emn visst hade de varit en upplevelse men sitter nog istället hemma i soffan och kollar på när andra skämmer ut sig haha      

Av felicia Apell - 21 februari 2011 19:30

hello sitter nu i mitt rum med Andrea jag har varit på dans och i stan. Jag och Andrea köpte lite gott gott mums hahaha aa ni vet vad jag menar. Skolan idag då efter lovet seeegt fast jag var hos tandläkaren, hatar att gå dit speciellt om man ska bedövning. Det roliga med bedövning va när jag skulle sköja munnen med vatten så kunde jag inte stänga munnen så allt vatten rann ut på golvet, lyckat!

Idag är det Rebeckas födelse dag så grattis till henne  . På lördag ska jag till Rebecka för hon ska ha tjejmiddag, mysigt   Slänger in denna låt eftersom Britney är så jävla grym pusspuss  

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards