feliciasofieapell

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av felicia Apell - 2 februari 2011 22:26

nu e jag skit trött helgalen dag först skolan sen åkte jag och andrea till allum köpte ett par skor eller andrea köpte dom åt mig  .  Efter vi hade varit på allum åkte vi direkt till öppet hus på ett gymnasium. Och nu har jag nyss varit inne och duschat så nu ska jag sova. Skriver dag 6 imorgon har tyvärr inga bilder idag får fixa mer bilder imorgon     

Av felicia Apell - 2 februari 2011 11:19

nu sitter jag häääär i skuuullan och e tjock som en bock. Jag har damp idag tror jag haha nee men nått e fel har har ätit så jaa ahahha e lite konstigt idag. HAHAH mamamma damp nee men fattan jag e biff krimminell ska gå och slåå ner npn nuuuu och kasta risgryns gröt på alla som jag ser 

   FYYYFAN VAD ÄCKLIGT USSCCH 

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards