feliciasofieapell

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av felicia Apell - 22 februari 2011 20:35

Har nyss målat naglarna tyckte att de behövdes men tog en ljusrosa färg syns inte så mycket men de känns bättre att ha nått som inte syns än inte även om de är genomskynligt.    Jag kanske säger god natt nu eller så är jag vaken och kommer på något mer att slänga in men godnatt så länge   

Av felicia Apell - 22 februari 2011 19:47

tjoo bree här kommer lite bilder från duschen HAHA.

Lite saker jag brukar använda i duschen  

             

jag   

Av felicia Apell - 22 februari 2011 17:57

hey just nu har jag precis blivit klar med NO. Om en stund ska jag äta och sen ta en dusch sen blir det väl att fixa på rummet och sen blir det tvn och datan   

   På lovet gjorde jag en tattoo på nofear tattoo tycket den blev najs gjorde inte så ont som jag trodde, de är rätt liten men de räcker för mig   

Av felicia Apell - 22 februari 2011 12:45

Just nu sitter jag i skolan vi har haft No, syslöjd, Idrott och nu sitter jag på So lektionen och chillar på dillen. Imon ska jag ha No prov så jag kanske ska plugga till det idag, bäst så ahahha. Ja vet inte vad mer jag ska säga just nu kanske skriver mer sen        

vill ha choklad nuu, åt en lion förut 

  

muums men mer choklad hade varit gott!

Av felicia Apell - 22 februari 2011 07:22

Ska snart dra till skolan börjar åtta usch vad tidigt när klockan ringde kände jag bara för attt slänga den vi väggen och somna om. Just nu håller jag på att fixa sminket och sån ska packa min väska också. Men skriver sen när jag är i skolan så ha det gött!

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards