feliciasofieapell

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av felicia Apell - 9 februari 2011 22:32

hejsan nu ska jag snart gå och lägga mig  . Idag hade vi bara spanska, No och Svenska sen fick vi gå hem. Vid sex tiden åkte jag och Andrea på öppet hus fast jag ska inte söka till de gick mest bara med Andrea. När jag kom hem tog jag en låååång dusch så skönt. Imorgon ska vi ha Nationella prov i svenkka en skrivuppgift som pågår i tre timmar. Så jag ska köpa nått och käka på pressbyrån så jag inte blir hungeri  .

  

Av felicia Apell - 9 februari 2011 11:09

hejsan svejsan sitter nu i skolan tänkte på vilket gymnasium jag ska välja typ den första mars ska man ha sökt och de e rätt snart så tänkte iaf söka till porthälla i första val tror jag. Just nu har vi No men åsa e med den andra gruppen och gör labb så ingen gör typ nått chill .

  

lyssnar på denna musik just nuuu   

Av felicia Apell - 9 februari 2011 08:15

hejsan har nyss ätit och tagit en dusch och sånt. Idag ska vi ha spanska glosor hahah jag har inte ens tränat på dom smart va ? .

ska gå hemmifrån om 35 minuter så nu ska jag packa och fixa mig sen drar jag.

   har ätit frukost idag för en gång skull   

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards