feliciasofieapell

Alla inlägg under februari 2011

Av felicia Apell - 8 februari 2011 22:12

HEJSAN haha ne men hej har nyss ätit. Ska slänga in lite kläder i tvätten och sen gå och sova tror jag. Känner inte för att gå till skolan imon vill bara ligga i min säng och inte gör ett piss bara kolla en film och typ halv sova. Aja man får ta varje dag som kommer imon kanske jag vaknar som en solstråle  . sitter och lyssnar på den här låten nu   

Av felicia Apell - 8 februari 2011 22:06

har gått med på

http://www.tuggummin.se/

där man samlar poäng och får tuggummin vilket är jätte bra för oss som tuggar tuggummin hela tiden   

bli medlem här <a href="http://www.tuggummin.se/?r=14663" target="_blank">Tuggummin.se</a>


Av felicia Apell - 8 februari 2011 21:07

hej bloggen idag har jag glömt min data hemma så har inte kunnat blogga föresens nu eftersom jag var på öppet hus på porthäll idag och de verka skit najs funderar till att söka dit faktist. Just nu har jag satt in fiskgratäng i ugnen mums. 

Ska iaf berätta lite kort om dagen. Började med nationella prov i svenska som antagligen alla 9 i hela sverige gjort idag. Efter det skulle vi haft idrott men jag och andrea gick ist och åt pizza på Deniz. Sen hade vi so och jag hade ju glömt min data så jag kunde inte göra klart mitt arbete. Sen sluatade vi eftersom vi inte hade Engelska. Då drog jag hem och chillade framför tvn och sen drog till porthälla och nu är jag här.    fiskgratängen fast de ser ut som grädde men den är fryst där ahha

Av felicia Apell - 7 februari 2011 20:33

hejsan sittter och har på en ansiktsmask nu. Ska snabbt berätta om min dag först va de skolan hände inte så mycket ha jag för mig sen på vägen hem gick jag till apoteket. Skulle sedan ut och ta bussen till dansen men glömde mitt kort så fick springa tillbaka och då missade jag bussen fick ta en senare buss och kom försent, men de gick bra ändå. När jag kom hem åt jag först och sen gick inte och duscha och nu sitter jag här och ska snart börja med SO.


Juste försökte blogga förut med de gick inte   de här åt jag idag en slags thaimat.

   

jag på idrotten   

Av felicia Apell - 6 februari 2011 11:09

godmorgon!

först vill jag bara säga att jag är irreterad på männsikor som typ lägger sig i säker dom inte ens har med att göra, sen så är jag så irreterad på DEN JÄVLA KONTROLLANTEN, FICK BÖTRA 1200 KR KUL SKIT KUL  . ÅÅÅÅÅHHH JAG BLIR SÅ ARG SÅÅÅ ARG ORKAR INTE MER. Sen så ångrar jag att jag färgade mitt hår          

Av felicia Apell - 5 februari 2011 12:55

orkar inte blogga orkar inte med vissa människor blää bloggar någon annna dag ist. Färgade iaf håret igår här kommer bilder  .       ha de   

Av felicia Apell - 4 februari 2011 06:47

heeey bloggen känner just nu för att somna om men måste fixa mig börjar klockan åtta och de suger sen ska vi åka skridskor   ett kort inlägg

Av felicia Apell - 3 februari 2011 19:12

hejsan svejsan andrea e här och jag har nyss målat naglarna.    tog det här nagellacket  .

Ska också gå till the studio 6 mars, typ om en månad.   

juste en bild på dom nya skorna.

   pusssssssssssssssssssssssssssssss 

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards