feliciasofieapell

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av felicia Apell - 24 maj 2011 21:40

Vill bara säga att idag är  jag riktigt irriterad på att ställa upp för folk som inte är tacksamma eller inte ställer upp tillbaka. Också irriterad på folk som säger att jag ät bortskmäd bara för att jag tex äter chips eller äter ngt som inte du äter då är jag en bortskämd jävla skitunge eller vad är de du brukar säga. Tänk på vad du säger innan för det låter bara dumt. 

Också arg på folk som säger du är sååååå jävla smal ät. Det är la fan mitt problem om jag är så himla smal.


åååååååååååååååååååååååååååååååh irriterad ppå folk och nej jag har inte PMS nu är bara arg och det kan all vara. Får helt enkelt sluta ställ upp för folk, sluta äta i vissas sälskap och äta som ett jävla mongo i andras sällskap. Låter ju skit bra verkligen, jippie vilket kul liv.

Fast nej jag tänker inte anpassa mig efter andra utan får helt enkelt vara" smal och bortskämd".

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards