feliciasofieapell

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av felicia Apell - 15 maj 2011 14:12

Är arg på min mage just nu. Varje gång jag äter får jag skit ont i den. Känns som jag har en hamster i magen som försöker gnaga sig ut och hamstern är så fet så magen kommer sprängas snart. Inatt va ändå värst. Var hos min kusin som fyllde 25 vi käkade där runt 7 sen åkte vi hem runt halv tio och var hemma en timme senare. I bilen fick jag ont i min mage igen. Rätt jobbigt imed att jag satt i en bil med 4 andra personer och dom pratade och lyssade på musik. Mär jag kom hem gick jag och försökte sova direkt men de gick inte. Tillslut somnade jag vid halv tolv men vaknade vid tolv igen och då var det vekligen krig i min mage. Ville bara åka till sjukhuset och bli nersövd. Somade igen vid två efter lite gråtande och skrikande. Hela natten somnade men vaknade lika snabbt igen.

Idag ska jag prova att inte äta ngn gluten (mjöl) för och se om de blir bättre. Nån annan dag måste jag gå och ta prover om de inte bir bättre för det har varit såhär dom senaste dagarna.

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards