feliciasofieapell

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av felicia Apell - 8 maj 2011 22:34

Fyfan vilket bra helg jag har haft, tack alla  .  Kom hem runt halv tio tror jag och har duschat och käkat. Är skit trött orkar inte fixa kläder och allt för imorgon. Skulle också ha ringt mamma idag men har inte varit hemma så får göra det imorgon. 


Börjar iaf klockan halv tio imon ställer klockan på tjugo i åtta så kan ta på snooze i  en halv timme. Aja nu är jag sheet trött måste verkligen sova hahah.

     

Av felicia Apell - 8 maj 2011 12:44

Hej på er sovit gott?

Själv vaknade jag på Andrea`s soffa för en stund, har sovit gott där  . Har inte bloggat för jag har inte varit hemma. Men jag orkar inte berätta vad jag har gjort tar det en annan dag eller aldrig, haha!


Fan det är skolan imorgon. Men imorgon är det bara en månad kvar  . Sen är 9an över äntligen, så skönt.      En jätte gammal bild på mig för typ 2-3 år sedan hahha!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards