feliciasofieapell

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av felicia Apell - 20 maj 2011 18:37

Sitter i sängen och kollar på alla mina gamla saker på datan.

Har också tänkt i en timme eller två att jag kanske ska ta och städa mitt rum som ser ut som ett helvete. Pappa är och köper pizza var inte ens sugen på pizza men pappa tvinga mig att äta. Tar en oxfile pizza med bearnaisesås. Visste ni att jag tycker bättre om att äta pizza när den har stått i kylen i typ en dag så den är kall, vet inte varför men de är konsitgt!

   

Av felicia Apell - 20 maj 2011 16:12

Har trott i typ 9 månader nu att min data inte har fungerat då touchen på data musen inte funkar men nu såg jag att jag hade tryckt på en knapp som stänger av de, typiskt mig haha. Måste ändå lämna den tror jag för min USB utag funkar inte. Så inatt sover jag hos andrea sen imorgon måste jag fixa datan om vi inte gör de imorgon och imorgon så sover jag hos mormor också och på söndag ska jag köpa klänning. Perfekt!

     Visste ni att jag färgade mitt hår blont för 2 år sen,AHAHAHA vad fult de va plus att mina ögonbryn är skit tunna.

   Här är en bild på mig och 2 utav mina bröder, för lite mer än två år sen då jag var och hälsade på dom i skåne där dom bodde ett tag och alla blev rikitgt  magsjuka och de va hemskt gick typ ner 5 kilo då haha. 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards