feliciasofieapell

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av felicia Apell - 5 maj 2011 16:50

Då tänker jag OMG fan vad jag är snygg. Tänkt att en människa kan se så bra ut. Ska fan vara glad att jag inte har typ tumörer i ansiktet eller ngt sånt. Det första man ser på en människa är ju såklart utsidan de blir lixom första uttrycket. 

You did a great job mom and dad  

   

Av felicia Apell - 5 maj 2011 16:36

Om ni undrar varför det är dåligt med inlägg just nu är det för jag försöker hänga med i skolan nu i det sista och inte tappa något betyg för då blir det inte porthälla.  Men försöker såklart att blogga med!

Iaf Var i skolan och hade nationella i Matte och sen var det redovisning i No fast jag ska göra det imrogon för jag var inte riktigt klar. Efter va det musik och vi skulle spela upp en låt som vi hade gjort själva och jaa vi faila jag och en annan tjej i min klass sjung och jag tappa bort mig så jag började säga YO YO YO. Efter var det film på Svenskan. Gick sen hem och sov en stund. Har nyss dsuchat och måste nu göra klart No och sen plugga SO. 

Imon har vi SO prov, redovisning i No och sen nationella i Enegska. Heeeeelt underbart att gå i nian.

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards