feliciasofieapell

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av felicia Apell - 2 maj 2011 20:18

Hej har ni det bra?

det har jag iaf antar jag hahah. Ska berätta lite vad jag har gjort dom senaste dagarna.

Lördag: träffade massa folk för min bror hade kalas och det va kul för det var ett tag sen. Stannade inte så länge för jag drog till andrea och vi gick och träffa massa människor.

Söndag: vakanade upp hos Andrea och hade Monias händer i mitt ansikte vi chillade och snackade massa sen drog jag hem och duschade åt och kollade på BB mådde inte så bra,

Idag: idag har vi varit och tränat friidrot  på marklandsgatan och det va kul sen hem. Jag gick ut med andrea och sen gick jag hem och åt var skit hungerig.


Just nu ligger jag i min säng och är skit trött. Har tyvärr inga bilder eftersom jag inte har använt min kamera.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards