feliciasofieapell

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av felicia Apell - 19 maj 2011 22:18

Har nästan gjort allt som stod på listan jag skrev förut, glömde dock att städa mitt rum hmm haha. Gick tillockmed till affären och köpte frimärken så jag kunde posta en sak till Gothia Cup.


Vet ni vad vi ska göra på våran klassresa.

Dag 1: Liseberg med hela klassen, kanske att alla ska gå gasten (dom som vill)

dag 2: bada i näset och grilla, film och pizza kväll och kanske övernattning

dag 3: Gokart!

Låter inte de roligt ?  

   

Inget smink och är trött. Ska ladda min kamera nu om jag hittar den. Kameran har varit urladdad i en vecka nu därför blir de cam bilder.

 

Av felicia Apell - 19 maj 2011 15:12

Hellu har nyss kommit hem ifrån skolan. Eftersom vissa i klassen ville redovisa i en liten grupp så fick vi som redan gjort sluta tidigare, göööttt. 


Här hemma ska jag:

1 ta hand om disken (måste göras varje torsdag)

2 plugga 

3 städa mitt rum och lyssna på musik

4 ringa mamma 

5 ducha 

6 big brother !

   

Av felicia Apell - 19 maj 2011 08:40

Sitter på spanskan nu och chillarr för de är folk som har nationella prov så det finns inte så mycket att göra. Nästa vecka måste jag lämna tillbaka min skoldata. Har ju en datan hemma men den är lite sönder så den måste lagas så får ha den under sommaren.

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards