feliciasofieapell

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av felicia Apell - 29 oktober 2010 23:19

okej har inte haft tid till att blogga men här är lite som har hänt.

hade simprov idag 1 km trodde jag skulle döö haha men klarade det.

Nu är det äntligen lov och halloween haha jag och andrea har köpt bunnykit   

     

bild på vita linser som jag köpte i tisdags haha, hade dom i skolan oxå och alla typ wtf de va ju lite synd om dom små barnen för dom blev ju typ rädda men ändå hahah.


haha ana ginas show e ju bara för bra för er som inte har sett kolla på svt play.

Elias är inte hemma i helgen så jag lånar hans rum för mitt är så stökigt.

aja nu ska jag titta på tv och försöka somna skriver en annan dag när jag har tid puss hej(L)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Felicia Sofie Apell that`s me..

översättning

Gästboken

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag göra denna veckan?
 äta tre stora marabou i rad så snabbt jag kan
 Doppa min brors tandborste i toan
 slicka på ett dörrhandtag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Blogkeen

feliciasofieapell


Ovido - Quiz & Flashcards